The Old Republic stresstestas i helgen

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av Lauda:

Jag fyllde i 4 av de fem frågorna. När jag sedan ska logga in får jag frågan som jag inte fyllde i..nummer 5. Självklart kan jag inte svara på något jag inte angivet nåt svar på, och blankt svar godkänner de inte heller. Har skickat ett påpekande om detta till customer support men de är ju inte så snabba på att svara. Finns det något annat sätt att komma runt detta?

Jag kom runt det genom att ta bort alla å, ä och ö från svaren på mina Secret Questions. Systemet klarar inte av de tecknen.

Samma här, launchern kukade ur helt när jag svarade på en säkerhetsfråga och visade loginbilden och frågebilden samtidigt, löste sig med att inte använda åäö i svaren. Förstår att för en del människor kan det te sig ofattbart att det finns längre alfabet än A-Z men man tycker ju att de åtminstone kunnat anstränga sig och skriva att deras system endast accepterar det engelska alfabetet. Speciellt med tanke på att de tar in stora delar av EU i den här omgången..

Medlem

Förstår inte varför de skulle kräva att man ringer. Har de förtjänst på telefonsupport och därför inte löser det via webben, eller vad? Icke att jag sätter mig i kö till nåt utlandsnummer iaf. Då kan man istället skapa ett nytt konto, om de nu föredrar att de översvämmas av dubbla konton mm att hantera pga dålig service.

Verkar i vilket fall ytterst märkligt hanterande.

Medlem

Gick inte att aktivera ett konto i tid, så trots att jag har en kod så blir det visst inget testande i helgen för mig... attan. :-/

Medlem
Skrivet av Lauda:

Förstår inte varför de skulle kräva att man ringer. Har de förtjänst på telefonsupport och därför inte löser det via webben, eller vad? Icke att jag sätter mig i kö till nåt utlandsnummer iaf. Då kan man istället skapa ett nytt konto, om de nu föredrar att de översvämmas av dubbla konton mm att hantera pga dålig service.

Verkar i vilket fall ytterst märkligt hanterande.

en quote från swtor forum..
If you have forgotten the answer to a security question please contact Customer Service via phone using the following toll free number:

USA: 1-855-GO-SWTOR (1-855-467-9867)
UK, Germany, France: +800 0246 9273 (+8000 BIOWARE)

For calls from countries not listed above, please call the following number: +442035642555 <---ring detta nummer kom fram direkt till supporten

Please note that you may be charged by your provider for making an international phone call, and charges may be based on the country from which you place the call. Customer support will be provided in English, French and German, only.

lycka till

Medlem

Nä jag var inte med då jag inte hittade eller fick någon länk där man kunde ladda ned betan ifrån.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Nä jag var inte med då jag inte hittade eller fick någon länk där man kunde ladda ned betan ifrån.

Jag fick inte heller någon länk om det men när jag gick in på http://www.swtor.com/tester Så stod det att jag kunde börja ladda ner betan. Fick aldrig någon nyckel eller något alls där det stod hur jag skulle göra

Medlem

Jag fick en invite igår men det verkar som att det är något fel på deras hemsida.. Står helt stilla när jag försöker ladda sidan.

12
Skriv svar