S: TRITTON 720 (5.1) Head phones. Funkar till ps3 / 360 / pc

Inaktiv
S: TRITTON 720 (5.1) Head phones. Funkar till ps3 / 360 / pc

Säljer nu mina helt nya: AX 720 5.1 lurar på grund av felköp i present .

Lurarna är välldigt unika då dom fungerar med playstation 3 och 360 konsollerna.
När du kopplar in dom med den Optiska sladden du får med i boxen,
(har inte öppnat den delen) så återskapar dessa grymma lurar ett riktigt 5.1 ljud tack vare avancerad hõgtalar teknik i varje lur.

Köppte själv en extra optisk sladd då jag trodde man inte fick med någon och testade lurarna med Battlefield Bad Commpany 2 och killzone 2 på ps3 och jag kunnde höra EXAKT vart dom andra var på banan. och kännslan blev helt enorm.

Dessa lurar har fått 5/5 från tester runnt om i tidningar och sidor på nätet.
Lurarna har oxå avtagbar mic och en sladd på ca 3m för behagliga spelstunder i soffan.

KVITTO FINNS!!!!

Pris i butik ligger mellan 1900-2000kr och uppåt.
Eftersom dom är helt nya, (vissa delar ej utagna ur plasten), så har jag tänkt mig ett pris på : 1500:-

Dessa lurar är oerhört poppulära bland pro gamers på pc/360/ps3.

Först till kvarn!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Varför ska du sälja dom? Säg inte behov av pengar för det är du inte om du köper hörlurar för 2000 kr.

Inaktiv

Säljer dom på g av felköp . Köppte dom till en person, som tyvär öppnade boxen innan han insåg att det va fel. (där försvann bytesrätten)
Var av att jag sen sj tog hem dom för att testa dessa så jag sj sen kunnde sälja dom och berätta för "er köpare" min uppfattning av Tritton lurarna och tänka ut ett bra pris.

SÅ NU säljer jag dom för att kunna köpa dom andra lurarna han ville ha istället.
Skulle själv vilja ha dom, men eftersom jag har ett 6.1 system hemma redan så känns det lite onödigt.

Om du är en köpare och oroar dig för att dom inte funkar så e det ingen fara då dom funkar perfekt. (vãlkommen hit för att lyssna sj)
Och det kommer med ett kvitto, så dom är inte stulna.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

okej Låter som ett par grymma lurar men kan tyvärr inte köpa i brist på pengar

1
Skriv svar