Bethesda dränker Shinji Mikami i Skyrim-drakar

Robot
Bethesda dränker Shinji Mikami i Skyrim-drakar

Shinji Mikamis Tango Gameworks slipar på någonting under ZeniMax/Bethesda-flagg. Att Bethesda nu skickat en samlingsutgåva av Skyrim var till alla anställda på Tango gör att vi antagligen inte får se resultatet på väldigt länge.

#bethesda, #tango-gameworks, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Bethesda dränker Shinji Mikami i Skyrim-drakar

Jaså det har dom råd med.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Är det där en hint på at bethseda sparkat sin QA avdelning och bytat till Tangos istället?

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Jaså det har dom råd med.

Vad har dom inte råd med menar du?

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Castor.T:

Jaså det har dom råd med.

Vad har dom inte råd med menar du?

Buggtesta tror jag han tänker på


signatur

Rawr

Medlem

Väldigt snällt

Medlem

Dem kan väl ta och skicka ett exemplar till mig med

Medlem

tycker vi alla spelare borde få en liten alduin staty för att vi väntar tålmodigt på att dom ska fixa alla buggar


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

snällt av bethesda! förstår dock inte varför alla klagar på buggar i skyrim? stöter inte på en ända ^^


signatur

Xbox live gamertag : Jonas Andersson

Medlem
Skrivet av skaaw:

snällt av bethesda! förstår dock inte varför alla klagar på buggar i skyrim? stöter inte på en ända ^^

väldigt olika för alla där, samma för mig knappt några alls medan andra stöter på dom flesta xD


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Skrivet av Castor.T:

Jaså det har dom råd med.

Det kostar i stort sett ingenting för dem. De kan göra hur många kopior de vill utan betala avgift för innehållet.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:
Skrivet av Castor.T:

Jaså det har dom råd med.

Det kostar i stort sett ingenting för dem. De kan göra hur många kopior de vill utan betala avgift för innehållet.

Vet inte var jag ska hitta en dumstrut som passar dig; tror du att collectors edition är gratis att producera eller? Den där jäkla statyn är skitstor.

Medlem

Tycker alla som fixar till spelet, exempelvis de som skapar nya texturer till PC versionen bör få de där istället. Hittar småbuggar hela tiden, men det som stör mig mest är de lågupplösta texturerna och konsol UI't på PC !!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

tycker vi alla spelare borde få en liten alduin staty för att vi väntar tålmodigt på att dom ska fixa alla buggar

Buggarna är ju svinroliga! Jag tänker inga onda tankar p.g.a dem, utan ler stort istället. De fixar dem inom tid dessutom, ingen anledning att gnälla om det om du frågar mig.

Medlem

jag drömmer om en värld där bethesda släpper ett spel som är helt fritt från buggar ^^ det gäller ifs alla som gör spel, skulle vara en underbar värld


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

jag drömmer om en värld där bethesda släpper ett spel som är helt fritt från buggar ^^ det gäller ifs alla som gör spel, skulle vara en underbar värld

Dagen innan Bethsoft släpper det spelet kommer allt sugas in i ett svart hål.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av cute_ninja:

jag drömmer om en värld där bethesda släpper ett spel som är helt fritt från buggar ^^ det gäller ifs alla som gör spel, skulle vara en underbar värld

Dagen innan Bethsoft släpper det spelet kommer allt sugas in i ett svart hål.

hmm sant att be om ett buggfritt spel är väl ungefär som att hela världen skulle sluta kriga


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag förstår inte riktigt... varför det här är nyhetsmaterial...


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av Saxit:
Skrivet av Floffe:
Skrivet av Castor.T:

Jaså det har dom råd med.

Det kostar i stort sett ingenting för dem. De kan göra hur många kopior de vill utan betala avgift för innehållet.

Vet inte var jag ska hitta en dumstrut som passar dig; tror du att collectors edition är gratis att producera eller? Den där jäkla statyn är skitstor.

Skivan lär kosta några kronor att trycka. Plastleksaken likaså.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av cute_ninja:

jag drömmer om en värld där bethesda släpper ett spel som är helt fritt från buggar ^^ det gäller ifs alla som gör spel, skulle vara en underbar värld

Dagen innan Bethsoft släpper det spelet kommer allt sugas in i ett svart hål.

hmm sant att be om ett buggfritt spel är väl ungefär som att hela världen skulle sluta kriga

Mjo, är väl i stort sett omöjligt även i teorin... typ. Beror även på vilken PC man spelar på...

så man kunde ju önska sig att det fanns EN standard för PC och inte femtioelva...

Medlem

STOPPA PRESSARNA!!!
Bethesda ger bort merch till sina partners!

Helt ärligt FZ?

Medlem
Skrivet av skaaw:

snällt av bethesda! förstår dock inte varför alla klagar på buggar i skyrim? stöter inte på en ända ^^

Har du spelat mer än ett par timmar så har du stött på buggar. Att du inte lägger märke till dem är en annan sak. Det beror helt på hur känslig man är och vilken tur man har. Men de finns där, i vart enda exemplar, på var enda dator och konsoll.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

jag drömmer om en värld där bethesda släpper ett spel som är helt fritt från buggar ^^ det gäller ifs alla som gör spel, skulle vara en underbar värld

Usch nej, fy fan för en sån värld. Är evigt tacksam för varje dag vi inte lever i en sån värld.

Medlem

Jag höll på att svimma när jag såg priset på Collectors Edition, 1600kr! Kom igen. Jag gillar samlingsutgåvor men 1600 är sjukt mycket för av den innehåller. I Usa kostar den hälften.

Medlem

Avdragsgillt upp till en viss summa;)

Medlem

Hur orkar ni gnälla på "varför skriver ni om det här"? Läs inte då om det stör er så mycket. För min del tyckte jag att det var både A) En nyhet, och B)Spelrelaterat. Med andra ord passar det bra här på FZ.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Det var snällt av Bethesda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar