Sony förtydligar – flera konton på en PS Vita är OK

Robot
Sony förtydligar – flera konton på en PS Vita är OK

Det är minneskorten som är låsta till bara ett konto och inte själva konsolen i sig.

#sony


Medlem
Sony förtydligar – flera konton på en PS Vita är OK

Fast... det är ju ännu värre.


signatur

Videomupp

De gör visst allting för att kunna få folk att installera CFW?

Medlem

Tycker inte 700 var så mycket jag som trodde det kosta 1100 först

Medlem

32GB kostar preliminärt 1200kr

Medlem

Skulle detta vara bättre eller ? Börjar bli tveksam.. Vill ha en Vita, men bara om det kommer spel som man kan spela mer än en gång utan att tröttna. Just nu känns det inte som om det kommer vara värt pengarna, spelen på min Android-mobil må ha sämre grafik men de har högt spelvärde. Misstolka mig nu inte, en del av de uppvisade spelen lär vara roliga att spela (Wipeout, LBP, Uncharted), men de är också de enda som ser intressanta ut.
Äh, vem försöker jag lura? Ska ha en Vita (tröttnar man på den har man ändå vänner/familj att ge bort den till ) !

Medlem

Ni som köper spelen via retail drabbas ju knappt av just minneskortpriserna dock, spelen kommer kräva minneskort men om man köper retail klarar man sej med ett 4GB lätt. Det gör man iofs om man köper via PSN med...om man bara vill

Medlem

Jo köper nog endå ett 32gigs kort fanken bara att amisarna tydligen ska få det 500 spän billigare en vi i sverge.................

Medlem

Minneskorten betalar av sig självt då PSN ska ha runt 23$/€ för spelen medans de kommer kosta 39$/€ i butik, om ryktet stämmer.

http://thriftynerd.com/2011/12/vita-games-on-psn-to-be-40-les...

Medlem

Spelen slutar alltid billigare som retail i slutändan ändå...

Inaktiv

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

Inaktiv

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

Inaktiv

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

Inaktiv

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

Inaktiv

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

pe pe pentaaaa comment !

haha . jah . vet ej om ska ska skaffa en .. Tycker bärbara konsoller i slutändan bara hamnar på hyllan utan nytta. Och så vet jag inte om det fanns nogra direkt lockande spel


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av showerguy:

Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-

pe pe pentaaaa comment !

haha . jah . vet ej om ska ska skaffa en .. Tycker bärbara konsoller i slutändan bara hamnar på hyllan utan nytta. Och så vet jag inte om det fanns nogra direkt lockande spel

Oj jävlar.. fem kommentarer fast jag bara gjorde en?

ZF
Medlem
Skrivet av Heavenlaid:

Spelen slutar alltid billigare som retail i slutändan ändå...

inte lika säkert när även de spelen ligger på minneskort dock. räkna inte med samma överproduktion som dumpar butikspriserna vid ev dålig försäljning som med skivspel.

1
Skriv svar