Sista Guild Wars 2-klassen röjd - mesmer
Guardian eller Necromancer.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Ja mesmer är faktiskt en otroligt cool idé på en MMO karaktär eftersom den är väldigt unik.
I GW 1 hade den inga direkta damage spells, utan alla spellsen var fokuserade på lockdown eller degeneration (dot).
Tycker i allmänhet att mmos behöver fler klasser av denna typ, det finns en anledningen till att alla som spelat Dark Age of Camelot 8vs8 tycker att det spelet hade bästa grupp mot grupp pvpn av allt dem testat. CC och interupts behövs i pvp, line of sight abusande och skit däremot, not so much! Förstör bara spelglädjen när större delen av skillen i pvpn ska vara baserad på hur effektivt en spelare kan gå fram och tillbaka bakom en pelare.
Man har vetat att det vart mesmer ända sen de avslöjade engineer. Två klasser kvar, och med "holy trinity" borta så innebär det att monk inte vart ett val. Alla andra klasser fanns redan representerade (notera att expansionsklasserna inte räknas). Så då var det bara mesmer kvar. Flawless logic.
"If the road ahead is long, don't turn back"
Peggi doose