Remedy: "Avsaknaden av Alan Wake till pc gjorde ont"

Medlem
Skrivet av TryNotD:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Dashiva:

Ibland får FZ's forum mig att tvivla på mänskligheten. Helt ärligt. Fyfan vad jag hoppas att vissa människor i den här tråden blir inlåsta i en källare och aldrig kommer ut. Okej att man sitter som anonym på ett forum och kan ventilera hur man vill, men det är psykopatvarning på en del alltså.

Efter att ha besökt FZ ett tag nu så har min bild av den typiska FZ PC fanboyen blivit något i stil med den där ytterst icke politiskt korrekta bilden av en galen muslim som står och skriker med tuban och koran.

Grova generaliseringar, onödiga nedvärderande kommentarer och påhopp på person i stället för att diskutera ämnet är det typiska för rabiata fanboys, oavsett vilken plattform dom har på en piedestal.

Att som PC spelare vara irriterad på långa förseningar och usla portar är inte att vara en fanboy, det är att vara en medveten och kritisk konsument. Jag tror vissa har svårt att skilja på begreppen.

Men, som jag sa tidigare, jag ser fram emot Alan Wake till PC. Väldigt kul att det släpps till slut.

Man kan validera sitt betende på många sätt. Skillnaden mellan en kritisk konsument och en fanboy är att den kritiska konsumenten inte behöver gapa och skrika över att allt utom det h*n gillar är skit. Något FZs dagliga besökare verkar göra i helt absurda nivåer.

Det sagt så, ja Alan Wake är ett skitbra spel hoppas du uppskattar det lika mycket som jag gjorde när jag spelade det för ett år sedan på 360.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av PcKaffe:

Efter att ha besökt FZ ett tag nu så har min bild av den typiska FZ PC fanboyen blivit något i stil med den där ytterst icke politiskt korrekta bilden av en galen muslim som står och skriker med tuban och koran.

....

Nej. Men fler borde sätta sig på sina, så kanske det här forumet en vacker dag blir trevligt. Istället för något man besöker när man vill skratta åt PC pöbeln.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av PcKaffe:

Efter att ha besökt FZ ett tag nu så har min bild av den typiska FZ PC fanboyen blivit något i stil med den där ytterst icke politiskt korrekta bilden av en galen muslim som står och skriker med tuban och koran.

....

Nej. Men fler borde sätta sig på sina, så kanske det här forumet en vacker dag blir trevligt. Istället för något man besöker när man vill skratta åt PC pöbeln.

Det komiska är att just det beteendet du beskriver har jag sett från dig i ett antal kommentarer till olika nyheter.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av PcKaffe:

Efter att ha besökt FZ ett tag nu så har min bild av den typiska FZ PC fanboyen blivit något i stil med den där ytterst icke politiskt korrekta bilden av en galen muslim som står och skriker med tuban och koran.

....

Nej. Men fler borde sätta sig på sina, så kanske det här forumet en vacker dag blir trevligt. Istället för något man besöker när man vill skratta åt PC pöbeln.

Det komiska är att just det beteendet du beskriver har jag sett från dig i ett antal kommentarer till olika nyheter.

Höhö, vi kör på den.
Ibland behöver PC pöbeln lite motivation att komma igång så att säga.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Grön:

Microsoft kör rena maffiametoder för att behålla sitt monopol på alla kopior som säljs & att de endast ska vara spelbara på deras egna system.

Öh, så Windows är inte deras eget system?

Skriv svar