Star Wars Galaxies - borta. De finns dem som gråter över detta...

Medlem
Star Wars Galaxies - borta. De finns dem som gråter över detta...

Hrm... vissa är tydligen ledsnare än andra


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Men herregud...

Medlem

Undrar hur vissa kommer reagera när (om?) World of Warcraft lägger ner...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

ah.. orka inte se det där. Men vilka vann då? skulle dom inte ha ett stort krig sista månaderna och de som vann skulle ha en fest onilne typ medan de andra bara skulle få en explosion eller liknande?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

jag hoppas verkligen den där tjejen på filmen inte är seriös, annars är det lika sorgligt som den gamla klassiska cs freakout ungen


signatur

always use the nubs for cover

Aww, stackarn.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

jag hoppas verkligen den där tjejen på filmen inte är seriös, annars är det lika sorgligt som den gamla klassiska cs freakout ungen

Hon är seriös. Titta på hela klippet så är det allt för ingående och för intensivt för att vara fake. Skummar man dessutom igenom hennes andra videobloggar så vet man att hon är seriös i allt hon bloggar om och att hon alltid varit ett SWG-fan. Tragiskt faktiskt


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av joary639:

ah.. orka inte se det där. Men vilka vann då? skulle dom inte ha ett stort krig sista månaderna och de som vann skulle ha en fest onilne typ medan de andra bara skulle få en explosion eller liknande?

Rebellerna vann tydligen.

http://www.pcgamer.com/2011/12/16/the-end-of-star-wars-galaxi...


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Vym
Medlem

Sett den och tycker synd om henne. Slutade dock innan CU så jag är inte fullt så ledsen! =P

Har det skitkul i SWTOR med mitt gille!

1
Skriv svar