Qpad MK-85
Flaggskepp, lyxkryssare eller sjunkande ubåt, frågan är vad Qpads nya generations tangentbord MK-85 kan kallas?
Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.
OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.
Kör vidare på mitt Microsoft sidewinder, den har allt jag behöver. Lite lätt då, ska bara fästa nåt gummi under så det ligger kvar bättre på skrivbordet. Jag pratar då om x4.
Blir nog mitt nästa T-bord, utan tvekan i believe! .. tack för recensionen FZ:a
Blir du sugen på tbordet pga recensionen? Tvärtom för min del måste jag säga, känner att man nästan blir avrådd snarare än rekommenderad till ett köp. Iofs kanske jag tolkar den fel;)
Precis innan jag såg denna recension så satt jag o googlade på tangentbord (spillde mjölk i mitt Steelseries 6G...) och såg att MK-85 även går att köpa med bruna, blåa eller svarta switchar från qpads website.
Känns dock lite väl dyrt. Funderar på ett Zowie Celeritas (cherry mx brown) istället om det visar sig att mitt 6G inte funkar sen.
Oh, jag missade att det gick att välja switchar på de andra tangentborden. Då blev ju MK-50 genast väldigt intressant.
Är nåt sånt special deal just nu att man kan byta till vad man vill som jag förstod. Kostar lite extra dock.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.