Red dead redemption eller Skate 3?

Medlem
Red dead redemption eller Skate 3?

Jag har världens största i-landsproblem. Jag vet inte om jag ska beställa Red dead redemption eller Skate 3. jag ska köpa båda spelen men det ena måste jag köpa tre månader senare än det andra. Vilket ska jag köpa och varför? Den med bäst motiv avgör vilket jag skaffar.:)

KoP
Medlem

Red dead redemption alla dagar. Enda motivet som behövs:

http://www.youtube.com/watch?v=MEMxSUGZ6TU

Medlem

hmm... har du någon att spela tillsammans med, köp då Skate 3 annars köper du Red Dead Redemption

Medlem

Om du har Skate 1 eller 2 så kan du nog köpa Red dead redemption först. Det lär nog inte vara så stor skillnad från de första 2...

Jag ska iaf köpa RDR samma dag som det släpps!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Om du har Skate 1 eller 2 så kan du nog köpa Red dead redemption först. Det lär nog inte vara så stor skillnad från de första 2...

Jag ska iaf köpa RDR samma dag som det släpps!

Jag har inte skate 1 eller 2 men jag har spelat båda två ganska mycket:P

Medlem
Skrivet av svensson1:
Skrivet av Jozo:

Om du har Skate 1 eller 2 så kan du nog köpa Red dead redemption först. Det lär nog inte vara så stor skillnad från de första 2...

Jag ska iaf köpa RDR samma dag som det släpps!

Jag har inte skate 1 eller 2 men jag har spelat båda två ganska mycket:P

Då är det väll litte roligare att spela nåt nyt som Red dead redemption?:up:

Medlem
Skrivet av zaturas:
Skrivet av svensson1:
Skrivet av Jozo:

Om du har Skate 1 eller 2 så kan du nog köpa Red dead redemption först. Det lär nog inte vara så stor skillnad från de första 2...

Jag ska iaf köpa RDR samma dag som det släpps!

Jag har inte skate 1 eller 2 men jag har spelat båda två ganska mycket:P

Då är det väll litte roligare att spela nåt nyt som Red dead redemption?:up:

Tror ändå att skate 3 kommer vara annorlunda om man jämför med de två första spelen. Man kan ju spela igenom hela karriären co-op vilket verkar väldigt skojsigt.:)

Medlem

Det låter som att du är inställd på att köpa Skate 3, så köp det du vill ha istället för att fråga oss.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det låter som att du är inställd på att köpa Skate 3, så köp det du vill ha istället för att fråga oss.

Men det är jag inte kan verkligen inte bestämma mig, båda spelen verkar coola.

Medlem

Själv Skulle ha köpt Red Dead först. Tror att livslängden på de är kortare än Skate 3.

Så när du spelat Red Dead i 3månader ha du säkert klara ut de, å spelat dej less.
Å då går du bara å köper Skate 3. Som jag tror har en lite längre livsläng, iaf om man spelar online.

Iof så kanske Red Dead ha online me? Men köp de spel du tror du blir less på snabbast..


signatur

PSN: Draobs

Medlem
Skrivet av Draobs:

Själv Skulle ha köpt Red Dead först. Tror att livslängden på de är kortare än Skate 3.

Så när du spelat Red Dead i 3månader ha du säkert klara ut de, å spelat dej less.
Å då går du bara å köper Skate 3. Som jag tror har en lite längre livsläng, iaf om man spelar online.

Iof så kanske Red Dead ha online me? Men köp de spel du tror du blir less på snabbast..

Du leder

1
Skriv svar