Största spelhjälten/Onda snubbe hitils del 2
Eftersom alla klagade så gör jag en till med lite mer kända snubbar
Duke Nukem, Guybrush, Abe, Cloud Strife, Lara Croft, Tanya Adams, Solid Snake, Sonic, Max Payne, Cate Archer bland andra är borde finnas med i listan.
Sen finns det ju det ju massor att hämta från fightingspel mm, men då kanske det blir lite för mycket :0
"I don't rock and roll, I BURN!"
jaa men försök själv cribba det ä inte så lätt när alla ska klaga känner mig just nu nerryckt skapa en egen då om du nu är så duktig :evil:
Kanske bättre att helt enkelt göra en tråd där folk får skriva sina egna hjältar/bovar och sedan disskutera? Blir för mkt helt enkelt annars
mm det var ett bra förslag
Helt klart pikachu. För alla vet ju vem ganondorf är. (Gandalfs bastardson, som är halt på vänsterbenet - eller?)
de måste ju vara kane i NOD Från C&C Serien
Ganon är världens tråkigaste jävla spelskurk. Link är världens mest opersonliga spelhjälte. Jag är trött på identitetslösa Nintendofjantar.
Det ena Zelda-spel som bjuder på någon typ av variation från det så uttjatade "goda vs. onda"-temat är Majoras Mask, som enligt mig är det överlägset bästa Zelda-spelet. Det behandlar någorlunda seriösa teman (döden är ett huvudtema) och "skurken" är inte mer än en liten oskyldig snorunga som kommit över fel leksak.
Och vad fan gör den här tråden i Retroforumet?
Hexakosioihexekontahexaphobia