HoI 3-Skriv av dig!

Inaktiv
HoI 3-Skriv av dig!

JUst nu laddar jag ner spelet från steam och när jag vet att det är paradox spel, så är mina förhoppningar stora.
I den här tråden ska vi berätta, diskutera, visa bilder, allt som rör hoi 3 ( 2;an går också bra )
Ska börja öva i Sveriges namn, sen kanske det blir sovjet eller Italien
Hör av mig snart

Medlem

Förbeställt på webhallen, får inte mitt spel förens den 21 Augusti! Någon som vet varför kartong versionen är 2 veckor senare än Digitala? skulle ha fått spelet idag men blev uppskjutet till den 21.

Kommer också definitivt vara Sverige min första runda måste ju lära mig grunderna innan jag ger mig på en av dom stora nationerna. När jag lärt mig grunderna lär det bli Italien eller Tyskland.

Inaktiv

Nu har jag testat lite, men jämfört med eu3 går det väldigt segt.
Betyder dock inte att det är dåligt, men jag kommer aldrig orka köra 36-45, det får bli 38-45.
Sen är det någon bugg att man inte kan lägga in sina flottor till olika hamnar.
Pga.av kan jag inte köra Italien, eftersom man måste ha kontakt mellen Italien, Afrika.

Medlem

Är det så segt? Läst i deras forum att det kommit någon patch 1.1c som skulle lösa massa problem. Är det så illa? då kan man ju inte skeppa soldater som man vill ju Ska testa på fredag när jag jag köpt det

Medlem

Inte ett spel i min smak:)


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

Jag gillar kartan.
Kan ju lista dom saker som jag personligen inte tycker har blivit bättre. I vissa fall t.o.m sämre.

Tech-tree är betydligt sämre. Istället för att uppgradera en massa forskningsområden så vill jag ha ett enormt tree.

Diplomatin är bristfällig. Låt AIn sköta diplomatin åt dig och stora delar av världen är snart på din sida.
Spelet har buggat några gånger när Japan gått med i Axis. Kommunist Kina fick alla Japans provinser förutom huvudöarna.

Det går inte att se hur många divisioner du har i ett visst landområde (inte som jag har upptäckt).

Börjar du 36 så kan du räkna med att spelet kommer gå segt vid krigsutbrottet. Då har jag ändå en dator som är hyfsad (8gb ram, radeon 4770, dual core 3,13 eller vad det nu är).

Jag vill kunna ställa in så att jag får se animerade enheter hur långt jag än zoomar ut.

Det är väl dom sakerna jag kommer på på rak arm.

Spelet är inte dåligt. Men det hade kunnat bli så mycket mer. Vilket det förhoppningsvis blir med några patcher.

Enjoy!

1
Skriv svar