medieval total war 2

Inaktiv
medieval total war 2

Jag behöver hjälp med en liten grej. Jag har börjat spela medieval total war 2 igen. Men jag undrar hur man ska skriva kombinationen för att "fuska" till sig enheter med 2namn som ex: spear militia.

Det går ju att när man tryckt på Ö kommer fuskrutan upp och man ska skriva create_unit "Rufus" Longbowmen.
Det går men när jag försöker med
create_unit " Rufus" Spear_Militia så hittar den inte enheten, så frågan är om någon vet hur man ska göra för att få det att funka.

Tack på förhand

Medlem

add_money ska man ju skriva till penga fusket,så du kanske ska skriva add_unit istället

Inaktiv

Varför ska du skriva "rufus" i mitten? Testa och skippa det.

Inaktiv

Det där va ett exempel bara:). Eftersom man kan skriva var man vill att enheten ska hamna så skrev jag Rufus( Han e ju en av englands generaler). Detta går även för städer.
Fast nu har jag hittat hur man fuskar tills sig enheter med med 2 namn.

Ett bra tips till er. glöm inte öppna fuskrutan me Ö.
Här är ett exempel på hur man får en bra trupp, testa er fram.:

create_unit Rufus "Spear Militia" 5 9 3 3
create_unit Rufus "Knights Hospitaller" 5 9 3 3

om man vill utöka erfarenheter på sina spioner/mördare/princessor/präster´s osv, som har 2 namn
så kan man skriva såhär, går även på generaler
ex:

give_trait "Robert Longshanks" ContentGeneral

Det finns massor av olika saker att ge dem men de får ni faktiskt själv leta upp för de är hur mycke som helst. Men de e viktiga att ni inte glömmer tecknet " när ni ska skriva något me 2 namn men de ska inte va något mellanslag i början o i slutet bara mellan namnet och efternamnet utan bara "Robert Longshanks" .
Hoppas ni förstår och får glädje av det.

Skrivet av Lusen:

Varför ska du skriva "rufus" i mitten? Testa och skippa det.

1
Skriv svar