Spel du gillar som alla andra verkar hata

Medlem
Skrivet av Soulless:

Nekrotråd deluxe

Souless uppmärksammade det först.

Skrivet av Siegfried:

Grattis Siegfried

Du väckte liv på en 15 år gammal tråd!
2009-2024

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jedi Survivor. Läser mest om folk som beklagar sig över spelet, men jag tyckte det var riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Jedi Survivor. Läser mest om folk som beklagar sig över spelet, men jag tyckte det var riktigt bra.

85 på Metacritic, kom igen, bättre kan du. Eller så läser du väldigt begränsat.

Snittar på 6.9 bland privatanvändare, det låter inte heller som att "de flesta" beklagar sig över spelet när det kommer till kreti och pleti heller.

Medlem
Skrivet av Danster:

85 på Metacritic, kom igen, bättre kan du. Eller så läser du väldigt begränsat.

Snittar på 6.9 bland privatanvändare, det låter inte heller som att "de flesta" beklagar sig över spelet när det kommer till kreti och pleti heller.

Jag har ett ganska bra hum om vad spelet har fått för betyg. Har även läst ganska många negativa kommentarer om spelet, bland annat här. Mycket av snacket handlar om spelets prestanda såklart och en hel del från folk som inte spelat spelet, så det reflekteras inte i betygen känner jag.

Men det är klart, vi lever i våra bubblor, helt klart.

Redaktör
Ponny

Telltales Jurassic Park-spel! Tyckte det var helbra. Snittar på drygt 50 på Metacritic, men jag hade kul.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Med risk att bli kickad från FZ måste jag säga Metal Gear Survive. Jag tyckte att det var ett helt ok spel. Spännande till och med.
Och det enda Metal Gear spelet som jag spelet hittills i livet

signatur

PSN: OAKTHYR

Redaktör

Virtual Pool 4. Men där är det väl mer "Jag skiter i det" än "Jag hatar det".

signatur
Medlem

Concord. RIP

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Det skulle väl vara Ghost Recon Breakpoint och New World då.

Medlem
Skrivet av Enartz:

Concord. RIP

Är du en av få som hann spela det?

När jag fick reda på att man skulle få tillbaka pengarna så tänkte jag beställa ett ex från webhallen, tyvärr så var det redan bortplockat 😞.

Medlem

Växte upp med ett flertal spelvänner, men ingen av dom var intresserade av The Elder Scrolls II: Daggerfalll och tyckte det var skit, medan jag var helt frälst i spelet. Det var först när jag spenderade mer tid online jag "träffade" andra som också gillade det.

12
Skriv svar