Spel du gillar som alla andra verkar hata
Nekrotråd deluxe
Souless uppmärksammade det först.
Redfall
Grattis Siegfried
Du väckte liv på en 15 år gammal tråd!
2009-2024
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Jedi Survivor. Läser mest om folk som beklagar sig över spelet, men jag tyckte det var riktigt bra.
85 på Metacritic, kom igen, bättre kan du. Eller så läser du väldigt begränsat.
Snittar på 6.9 bland privatanvändare, det låter inte heller som att "de flesta" beklagar sig över spelet när det kommer till kreti och pleti heller.
85 på Metacritic, kom igen, bättre kan du. Eller så läser du väldigt begränsat.
Snittar på 6.9 bland privatanvändare, det låter inte heller som att "de flesta" beklagar sig över spelet när det kommer till kreti och pleti heller.
Jag har ett ganska bra hum om vad spelet har fått för betyg. Har även läst ganska många negativa kommentarer om spelet, bland annat här. Mycket av snacket handlar om spelets prestanda såklart och en hel del från folk som inte spelat spelet, så det reflekteras inte i betygen känner jag.
Men det är klart, vi lever i våra bubblor, helt klart.
Concord. RIP
Är du en av få som hann spela det?
När jag fick reda på att man skulle få tillbaka pengarna så tänkte jag beställa ett ex från webhallen, tyvärr så var det redan bortplockat 😞.