AoC många som spelar ännu?

Gen
Medlem

Buddykeys gick åt som smör i solsken så visst är folk fortf intresserade av det.

Inaktiv

Needar buddy key adda min msn och skicka buddy key ollonborre_666@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Raderad Användare 23:

Age of Conans servrar har mycket folk, helt klart.

Men spelet saknar balansering i PvP och PvE.

Varför heter du raderad användare 23?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag började spela igen i lördags och det är så sjukt kul.
Nu har jag en mycket mycket MYCKET! bättre dator än vad jag hade när jag började spela första gången när det kom.

Det är som ett helt nytt spel nu, grafiken är totalt maxad, allt är på högsta. Glider runt med 90 till 110 fps hela tiden. Jag älskar det

level 29 assassin på fury.

Gen
Medlem

Alltid lika lustigt med folk som säger att de kör ett spel i 10000fps men säger inte något om i vilken upplösning, grafikinställningar o.s.v. eller vad de har för dator.
Nog rätt många som kan få AoC att gå i 100+ FPS i 640x480 i Low

Medlem

1920x1080 och allt annat på max =P
eller iofs, AA är bara på 2x.

Medlem

Är det värt att köpa tid nu?

Medlem

Helt klart, mer att göra. raidsen fungerar fint och finns mkt, pvp level in-game med gear och allt. Märker inte av nå buggar nåmer och server merges är igång så det lär bli crowded på servrarna :D. så helt klart värt att börja spela

Medlem

Spelar också på högsta med 1920x1080 dock utan AA och får runt 50FPS, E8400, 4850 och 4gb RAM.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

12
Skriv svar