Bad company 2 beta, testa?

Medlem
Bad company 2 beta, testa?

Så jag har eventuellt tänkt köpa battlefield bad company 2, men vet ej om jag ska vänta till efter releasen eller om jag ska beställa det nu. skulle gärna vilja ha lite intryck av det först.

så, kan man göra så att man beställer det från webhallen, och får sen en betanyckel. sen om man kanske inte vill förboka det längre, bara boka av det ? eller har dom någon policy att man typ måste köpa det om man får en betakod ?

det är en sniken metod men jag vill verkligen testa det först.

tack på förhand!

PS. Jag pratar om PC-versionen. DS.

Tänkte göra samma sak tills jag läste detta:

"Betatest. Betakoderna är nu slut. Vi har ansökt om fler koder men kan inte bekräfta att det kommer. We have no more codes. For all of you who ordered this game just to get the Beta code please cancel your order since this causes problems for us internally. Next time send us an email requesting a code or actually buy the game!!"

Kanske ska testa skicka dem ett mail när de får in fler, vem vet, kanske får en.

Annars om någon här på forumet sitter med lite för många nycklar så tar jag gärna emot en


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Nej, du behöver inte köpa om du fått en betakod, du kan få tillbaka dina pengar om du har ett utlägg dessutom, 50 kr på gamestop till exempel

1
Skriv svar