DLC till MW3 – "Innehåll som spelarna aldrig tidigare sett"

Medlem

Slutreplik. Det var inte jag som började ordmärkningen. Jag tycker Elite-kopplingen var värt att tillägga i artikeln och sen började samma gamla kommentarer från samma "gamla" användare.

Skrivet av Fisse:

Men eftersom du redan betalar saftiga 300kr+ för mest skit som borde vara gratis tyckte nog exile att du var lite tramsig, det tycker jag med. Eller så har jag helt fel?

Hur kan du ha fel när du uttrycker en åsikt? Om du nu inte försöker få åsikten att DLC-materialet är "skit" till en universiell sanning som du vill påtvinga mig och andra här inne, förstås. Men det tror jag inte om dig.

Skrivet av eXile:

Det är som tex statistik som aldrig (så vet jag vet) har man varit tvungen att betala för att få se.

Jag vet att jag har poängterat det här tidigare för dig, men jag kanske måste upprepa att statistikdelen ingår i grundpaketet för Elite och kostar inte pengar.

Slutligen en parentes, jag har inte betalat en enda krona för Elite. Jag spelar FPS-spel på PC och Elite finns inte till PC än.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ja, herregud. Dessa "diskussions-väckare" på FZ är löjliga...

Medlem

Dom chockar oss säkert med nya perks som gör spelarna odödliga eller något som är jävligt standard i andra spel

Medlem

Uppdateringen av ui.ff tyder på att bara italy och park kommer fungera i survival .

Medlem

2 banor från CoD4 och 2 från MW2 då eller?

Medlem

Det var en nyhet!
DLC som inte bara är gamla banor i repris? KÖP!!!!
Tja, inte för att klaga men många spel idag släpper ju ofta gamla maps som DLC först, ofta för att kompensera för att de skickliga map-skaparna lämnat företaget och ingen längre får modda egna maps.

Se bara på BF3, gamla maps som DLC, samma med CoD, Halo och många fler...vad hände med tiden då gamla kartor alltid, alltid var gratis oavsett om du köpte spelet nytt eller begagnat?
Tiden då man bara betalade för nytt material?
Det var innan folk med nöje halsade ut flera hundra för gamla maps till nya spel, eller insåg att anledningen till att de gamla mapsen är överlägsna helt enkelt är att de nya suger.

Medlem

Bra grafik?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem

MW3 är redan under 400 kr till PS3, så en hundring till och jag köper.

Men befarar att just detta enbart är av glädje för MP.

Medlem

kan tänka mig att det e nått supercoolt å annorlunda som dessutom passar in i spelvärlden. Typ nazi-zombies

12
Skriv svar