EA kan ha satsat 2 miljarder på SWTOR

Inaktiv

hur bra träffsäkerhet har dessa analytiker?

Medlem
Skrivet av Aresz:

hur bra träffsäkerhet har dessa analytiker?

ca 80% ligger de i snitt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Man får väl se hur många som fortfarande orkar spela efter någon månad.
Måste ju finnas nya och roliga saker att göra hela tiden!
Om spelet blir som wow end game så blir det säkert ganska fail

Jag tycker hela idén med starwars gubbar är ganska lamt. Hela idén är tråkig om man tänker sig att man ska spela i den där miljön något år, vad är endgame? slåss mot darth vader? och när han är död, kommer det då en expansion till? eller får man aldrig slåss mot han före dom släppt expansioner i tre år? spelet är exakt som wow i grunden, bara att attackerna ser nya ut, kommer att bli ett spel där man bara står och sover när man trycker på knappar. precis som wow som caster. Jag spelar inte wow längre men om jag gjorde skulle det ju knappast vara värt att byta till SW:tor när det kommer mycket roligare online spel om några månader

Skulle gärna testa spelet men lägger inte nog inte ut pengar på spelet då det ser ut att bli ruggigt tråkigt när man har levlat klart och ska hitta på saker att göra i endgame

alla spel är ju roliga i början, När wow kom och var nytt så var det jätteroligt att levla upp gubbarna för det fanns smockfulla instancer för alla levlar. Nu är dom ganska tomma och man vill bara bli max level FORT för det är så segt att levla 85 levlar i raken eller vad det är. Nu är det bara tråkigt, skaffa gear och när man har gear så kommer en ny expansion och det man har blir totalt värdelöst och man blir kallad noob även fast det man har var det bästa innan expansionen

Snart kommer Guild Wars 2 och diablo 3
Spelen kommer dra enorma mängder spelare
och dom har mycket intressantare gameplay än SW:tor tyvärr
Ser även fram emot ''Warhammer Dark Millenium Online'' bara för det har intresant story och karaktärer.

Men online spel blir roligare om man har trevligt folk att spela så det är säkert många som kommer gilla det här spelet. Det jag skrivit ovanför är mina åsikter. gillar du spelet och tänker spela i flera år så får du väl göra det ^^

Inaktiv

dom accepterade inte onkel kånkel som favoritartist i registreringen .. jag har krävt pengarna tillbaks

Inaktiv

11 fucking gigabyte kvar, och swtor har ett 56k modem som någon har spillt kaffe på .. 2,3Mb/s .. skitkul

1,5mb/s nu och minskar hela tiden

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

11 fucking gigabyte kvar, och swtor har ett 56k modem som någon har spillt kaffe på .. 2,3Mb/s .. skitkul

1,5mb/s nu och minskar hela tiden

Jag tankade det onsdag kväll och jag fick 5MB/s i snitt, eller runt 40Mbit/s. Du får göra nåt annat under tiden du väntar helt enkelt. Kolla en film eller nåt.

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av riktigninja:

11 fucking gigabyte kvar, och swtor har ett 56k modem som någon har spillt kaffe på .. 2,3Mb/s .. skitkul

1,5mb/s nu och minskar hela tiden

Jag tankade det onsdag kväll och jag fick 5MB/s i snitt, eller runt 40Mbit/s. Du får göra nåt annat under tiden du väntar helt enkelt. Kolla en film eller nåt.

jag sov ,det funkade

Medlem

500 000? jag tror att spelet redan har minst en miljon spelare.

Inaktiv
Skrivet av Hanga:

Ett drömscenario skulle vara om ingen köpte spelet och leder till att EA går i konkurs! Jag drar mitt strå till stacken och köper inte detta spel..

Ja,, för att en värld utan EA skulle ju vara... en värld med mindre spel,
tänk efter vad du snackar om, och tänk om, så slipper vi såna korkade kommentarer.


signatur

The Year was 2027..

Inaktiv

det har iaf ingen tråkig patetisk magi som 99% av alla andra mmo spel

123
Skriv svar