Julkalendern lucka 24 – Gamer-evangeliet
Glöggen är uppvärmd, alla klappar inslagna och nu är det hög tid för dig att slå dig till ro och lyssna på en berättelse som aldrig upphör att beröra.
Smått partisk men det är fanimig en av de bästa luckorna någonsin!
Får jag fråga varför ni censurerar frågor, eller i allafall min?
Det var inget offensivt jag skrev eller något, utan bara en kommentar om att luckan var bra.
Tycker detta börjar likna en faciststat lite :/
I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.
Får jag fråga varför ni censurerar frågor, eller i allafall min? Det var inget offensivt jag skrev eller något, utan bara en kommentar om att luckan var bra. Tycker detta börjar likna en faciststat lite :/
Vad menar du? Nåt du skrivit i forumet som inte publicerats? I denna tråd har du inte skrivit något mer. Kanske nåt strul med din uppkoppling eller vår databas när du skickade inlägget, så att det inte kom fram. Eller är det nåt annat?
God jul!
Får jag fråga varför ni censurerar frågor, eller i allafall min?
Det var inget offensivt jag skrev eller något, utan bara en kommentar om att luckan var bra.
Vi har inte tagit bort något, speciellt inte en julhälsning ditt inlägg finns som kommentar under filmen, inte nyheten. Här är den: http://www.fz.se/forum/videokommentarer/kommentarstrad-215969
Go jul på dig och alla andra!
Videomupp
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett