Årets spelreor - vilka föll du för?
Ho-ho-ho, sa gamer-Santa Claus XVII och lät Rudolf fyra av prissänkande missiler mot alla butiker du kan tänka dig.
Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.
Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.
Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.
Fast är den det? Jag trodde min var det när jag besökte Riga, men då fyllde jag i allt igen och satte "Latvia" som land, då gick det igenom.
Man kan FÖ få BF3 för 50% på Origin eller 50% på valfritt spel där också. Det står vilka spel som det inte gäller på, men SWTOR verkar inte vara ett av dem.
http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...
http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.advent...
Videomupp
Jag använder alltid E-kort för steam.. testat det?
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Jag använder alltid E-kort för steam.. testat det?
Hmm, näpp, får ta och göra det.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Steam har jag köpt lite på samt www.macgamestore.com
Jag köpte star trek online för 50 pix, hade det redan men det här var deluxe edition så man fick rätt mkt grejer med på köpet. Extra bonus är hur bra det blivit med duty officers och stf's. Ytterligare en bonus var gratisskeppet man får om man spelar under december, en qorgh raptor refit:) kul:)
Hittills har det blivit:
Saints Row 3 (Fast köpt från THQs egna hemsida när det kostade 170kr, som aktiverades på Steam)
Aliens vs Predator 3 + DLC
Dungeons of Dredmor DLC
Renegade Ops 4-pack (Några julklappar skulle ändå få delas ut!)
och, inte över steam, men lite Riot Points för 5 euro i League of Legends.
Många av spelen som varit på rea(daily) har jag redan, annars hade det blivit en hel del fler.
Får se vad mer pengarna går åt till. Överväger att förhandsboka Diablo 3 Collector's Edition som en liten julklapp. :3
Har några rabattkuponger på steam man får via achivements. Bland annat på 50% på Fallout: New Vegas, Hacker Evolution och Avadon The Black Fortress som jag kan byta mot i stort sett vad som helst (någon rolig tf2 hatt? ). Kommer inte använda dem själv så bättre om någon annan får nytta av dem.
(Uppfattar det som att man kan byta dem, rätta mig gärna om jag har fel.)
Edit:
Såg att de var giltiga efter 2 januari då den nuvarande rean redan är slut, så är rea på orginalpriset.
Själv använder jag PayPal för att komma runt det problemet. Köper på svenska kortet i Storbritannien hela tiden, fungerar fint med PayPal eftersom den tror då att du fortfarande befinner dig i Sverige!