Nintendo börjar med eget betal-DLC

Robot
Nintendo börjar med eget betal-DLC

Fire Emblem till 3DS är första titeln som Nintendo får dig att/låter dig betala för mer innehåll.

#the-elder-scrolls-iv-oblivion, #nintendo, #fire-emblem-3ds


Medlem
Nintendo börjar med eget betal-DLC

Remove grind-DLC!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Känns som när Corleones började med narkotika i Gudfadern.

Medlem

klart dom hoppar på när dom ser att det funkar bra till ps3/xbox, det hade nog vilket företag som helst gjort :/

Medlem

ÄNTLIGEN!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

om någon vill betala 20 kronor för andra kläder i ett spel så tycker jag att det är okej om man inte har något bättre att lägga pengarna på.


signatur
Inaktiv

Fast de har ju haft Betal-DLC på Wii också, sedan 2008, så det här är inget nytt.
Något Final Fantasy på WiiWare stödjer det och de flesta Rock Band/Guitar hero och lite andra spel.

Det var väl på tiden. Varför har de väntat så länge?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_69608:

Fast de har ju haft Betal-DLC på Wii också, sedan 2008, så det här är inget nytt.
Något Final Fantasy på WiiWare stödjer det och de flesta Rock Band/Guitar hero och lite andra spel.

FAst inte bland Nintendos egna titlar, såvitt jag vet. Endast utomstående mupperier.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Oxol:

Fast de har ju haft Betal-DLC på Wii också, sedan 2008, så det här är inget nytt.
Något Final Fantasy på WiiWare stödjer det och de flesta Rock Band/Guitar hero och lite andra spel.

FAst inte bland Nintendos egna titlar, såvitt jag vet. Endast utomstående mupperier.

Det har du nog rätt i. Det kändes bara som att tråden var på väg i "Nintendo-är-skit,-har-de-inte-fattat-att-det-här-går-förräns-nu?"-riktningen.

Medlem

Hade varit coolt om de kunde göra extrabanor till spel som Super Smash Bros. De som de låter en göra själva i Brawl känns så otroligt bleka jämfört med Nintendos egna

1
Skriv svar