Rollspelsmys är det bästa myset

Redaktör
Ponny
Rollspelsmys är det bästa myset

Nej, det blev inte 101 spel i år. Det stannade på blott 65, vilket inte är fy skam. Vill det sig väl kanske det blir 66 men då gäller det att jag får upp ångan i Witcher. Japp, efter att ha research-spelat det inför tvåan och resan till Warszawa och CD Projekt förra vintern tänkte jag ta mig genom det – på riktigt.

Witcher är ett spel som växer på mig. I början ser jag knappt potentialen bakom de stelbenta konversationerna och "klickiga" striderna, men i takt med att jag får lägga ner tid på Geralts egenskaper och börjar nysta fram den dunkla historien, desto mer fångad blir jag. Rollspelsmys är det bästa myset.

Och samlarbilderna med mjukporr? Orka bli moralmormor. Istället för att uppröras leker jag med tanken på sexkort i andra, mer oväntade spel, som Pokémon, Super Mario och Kirby. Där snackar vi kontroverser! Och Nintendo ska ju börja med betal-DLC... *skämskudde alert*

[ia=486254; large]
Nyår med Geralt.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Rollspelsmys är det bästa myset

Kan hålla med dig delvis, det är extremt roligt att pyssla om sina digitala karaktärer med poäng i skillträd och allt vad det är. Lika kul är det dock med en riktigt fin pangare att smyga runt i!

1
Skriv svar