Final Fantasy X till PS3 – mer remake än HD-portning

Medlem
Skrivet av Starshiip:

Har nog suttit och dreglat över det här ögonblicket sen de HD-portade FF9an. FFX är det första och bästa spel jag spelat, och är alltid värt att spelas om en eller två gånger till!

Dom har inte gjort ngn HD portering på IX

Medlem

FFX va otroligt bra, jag va helt beroende när ja fick det.

Men FFX-2 va ju väldigt skit, så tjej inspirerat att jag inte orkade mer än 1 timme. Helt onödigt köp

Medlem

Ja! hadde hoppats på det här X är den bästa tycker jag är så sugen kan inte vitan komma snart räknar dagarna X-2 hadde ochså vissa bra sidor som kläd byten mm men d mesta var skit. Skoj att höra att fler tycker som jag

Medlem

Den ska komma till vitan me!

Medlem
Skrivet av sezth:
Skrivet av Starshiip:

Har nog suttit och dreglat över det här ögonblicket sen de HD-portade FF9an. FFX är det första och bästa spel jag spelat, och är alltid värt att spelas om en eller två gånger till!

Dom har inte gjort ngn HD portering på IX

Nej tänkte väl det, började svettas och undra vart man kan köpa det isf.

Men FFX tycker jag tog serien i rätt riktning efter IX men sen blev det bara rent ut sagt skit. Tråkigt enligt mig eftersom få spelserier som FF har fängslat mig

Har de censurerat "Ha ha ha" scenen???....Snälla!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Då har jag fattat det fel. Det går iallafall att ladda ner på PSN, så jag har väl väntat på X sen dess.

Medlem
Skrivet av VeGeTa_0709:
Skrivet av sezth:
Skrivet av Starshiip:

Har nog suttit och dreglat över det här ögonblicket sen de HD-portade FF9an. FFX är det första och bästa spel jag spelat, och är alltid värt att spelas om en eller två gånger till!

Dom har inte gjort ngn HD portering på IX

Då har jag fattat det fel. Det går iallafall att ladda ner på PSN, så jag har väl väntat på X sen dess.

Nej tänkte väl det, började svettas och undra vart man kan köpa det isf.

Men FFX tycker jag tog serien i rätt riktning efter IX men sen blev det bara rent ut sagt skit. Tråkigt enligt mig eftersom få spelserier som FF har fängslat mig

Medlem

Men aaaah, jag får inte till inlägget. Går att lägga ihop två och två antar jag!

Medlem

vissa saker kan ju behöva en "remake"...
HA HA HA HA HA HA HA HA ....


signatur

// Bacon <3

Medlem

Del 13 framstår som ett mästerverk i jämförelse med 10:an. Ett av få FF jag aldrig spelat färdigt.

Medlem
Skrivet av Starshiip:

Då har jag fattat det fel. Det går iallafall att ladda ner på PSN, så jag har väl väntat på X sen dess.

Dom FF spelen på PSN är samma som orginalet. Dom har bara gjort dom digitalt

Medlem
Skrivet av sezth:
Skrivet av Starshiip:

Då har jag fattat det fel. Det går iallafall att ladda ner på PSN, så jag har väl väntat på X sen dess.

Dom FF spelen på PSN är samma som orginalet. Dom har bara gjort dom digitalt

Jo, jag vet, jag misstog mig! MEN, strunt i det, är fortfarande förväntansfull inför FFX på PS3, då blir det att lira på både PS2 och 3!

12
Skriv svar