Var sparar man singelplayermaps?

Inaktiv
Var sparar man singelplayermaps?

ja nu är det min tur att ställa en riktigt korkad fråga, men nu har jag spenderat 30min genom att googla, läsa readmes och faqs, har även dragit ner en del maps till farcry med förhoppning om att någon dragit med en .txt som visar mig var man sparar sina maps

så vi vilken mapp ska man spara crysis maps som man dragit ner? och ska man skriva något i konsollen, blir snart galen på mig själv att inte kunna hitta något så förhoppningsvis uppenbart

Medlem

Jag brukar göra som så att jag öppnar Levels mappen som ligger här;
C;\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Levels

Sedan lägger jag in den bana jag vill köra (som oftast ligger in en map med namnet på banan) och döper om den mappen till island. Notera att du först ska döpa om orginal island mappen till island_crytek så att din nya mapp som du har den nya banan i kan heta island.

Sedan är det bara att starta crysis och välja new game och så är det klart


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

ah så "lätt" var det alltså tackar!!

Medlem

Eller så laddar du ner Crysis Launcher här ifrån: http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=290

Då är det bara att lägga in din Level-mapp som du vill spela in i C: \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Levels sen så startar du Crysis Launcher så hittar den alla kartor SP/MP och Mods... sen e d bara välja en trycka på starta så laddar den upp Kartan direkt utan inlednings-filmer och allt..


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

gott mos tackar tackar!

Medlem

var laddar man ner singelplayer banor?

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
1
Skriv svar