Återvänd till ett snyggare San Andreas

Medlem

ENBS och högre texturer har ju funnits hur länge som helst, knappast en nyhet.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Struggle:

Usch, det ser riktigt dåligt ut imo...

Sen förstår jag inte riktigt meningen med att lägga ut ett klipp som ska demonstrera grafiken som inte är 720p (minst) och där spelet hackar nått kopiöst. Ger ju inte direkt någon bra PR för modden?

Nja, tacka vet jag gta V trailern

Moddaren skriver ju själv i kommentarerna att hans dator inte är speciellt kraftfull(specs finns i hans kommentarer) och klarar det utan FRAPS på ca 30FPS. Klart han inte kan spela in i 720p, det bildspel vi skulle se skulle inte vara värt det

Ok, eftersom filmen är "embedded" här på fz och jag inte orkar flyta in på youtube och läsa komentarerna till denna "trailer" så missade jag det, ursäkta för det.

Men trailern ger ju inte hans mod vidare bra PR? Det hade varit bättre då om fraps var sånt problem, att bara ta hederliga vanliga Screenshots. Sen kunde han ju ha bett någon vänlig användare efter ett tag, med bättre speccs gjort en trailer?

Tyvärr är de flesta av internets användare lata som jag, och orkar inte läsa igenom alla kommentarer och "förstå" att hans dator är skit. De flesta kollar på en trailer och säger, fan va den verkar lagga? Typ som när utvecklare släpper en trailer ifrån alpha motorn av ett spel, den hackar kanske och har en skugga som ligger fel etc, folk sågar det totalt. Även om det står fett över skärmen ALPHA.

Det jag försöker säga är, vill man göra PR för sin modd, så är det nästan bättre att beskriva den med text än att släppa en trailer som denna. Tyvärr.


signatur

Nämen!

Medlem

Det här såg ju lite mer imponerande ut, även om det är i princip GTA 4 på San Andreas kartan ^^


signatur

Life is too short to remove USB safely.

12
Skriv svar