the orange box en besvikelse

Medlem
the orange box en besvikelse

köpte the orange box till ps3 här om dan och jag måste säja att de va en besvikelse gillade inte half life 2 episoderna eller huvud spelet.Portal va sådär...och team fortress 2 va laggigt som in i fan (det handlar inte om att jag har dålig connection då inget av mina andra onlinespel t.ex. cod waw laggar sammanlagt va OB en besvikelse ja fattar inte hur det har kunnat få så bra kretik men alla tycker ju inte samma sak.

Medlem

Du skulle köpt det till PC. Typ fem grymt bra spel för samma pris som ett spel, klart det får bra kritik. Kommer nog aldrig säljas ett lika bra paket.

Medlem

Japp, du skulle ha köpt det till pc.
Min pappa tyckte att vi bara skulle köpa hl2.
Fast sedan fick jag med han på att köpa ob

Medlem

Tråkigt att det blev en dålig upplevelse för dig!
Nu tänker jag inte säga att du borde köpt det på pc, för alla kanske inte vill spela på pc.
IMO är alla online-shooters skönare på PC, men det är min syn på saken.8)
Jag är glad att jag köpte det på PC och jag älskar hela Orange Box in i själen.!

Liksom hade jag kunnat göra Orange Box till en människa hade jag gift mig med den.. :heart::heart::heart:

Medlem

Köpte det också häromdan och är glad för det!
Enda nackdelen är väl att båda var ganska korta och man vill bara ha MER!! XD


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Du skulle ha köpt det till pc. Då hade du inte blivit besviken. Vad jag hört så är ju inte orange box uber på konsoler direkt.

Kan ju såklart vara en smakfråga.

Medlem

Testade demot till ep2 på xbox och det känndes faktist inte så dåligt

Medlem

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Medlem
Skrivet av Tyso654:

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Sämsta affären jag har hört om på länge.

Medlem

...tyckte varken ob eller conquest va kul dessutom fick jag 450 för dom tillsamans. det räckte för att köpa ett begagnat exemplar av det super skojiga gta iv. så vad var egentligen dåligt med affären????

Medlem
Skrivet av Tyso654:

...tyckte varken ob eller conquest va kul dessutom fick jag 450 för dom tillsamans. det räckte för att köpa ett begagnat exemplar av det super skojiga gta iv. så vad var egentligen dåligt med affären????

Att spelet kostar 400kr nytt...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=118315


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Och framförallt att GTA IV är en värdelös portning som inte ens borde fått säljas till PC.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Tyso654:

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Sämsta affären jag har hört om på länge.

Håller med.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Tyso654:

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Sämsta affären jag har hört om på länge.

Game är kända för sånt. Om jag skulle lämna in Halo 3 och Fable 2 så skulle jag bara få GTA IV. Vad tror ni att man ska få? Killzone 2 och Dead Rising?

Företagen vill ju tjäna så mycket som möjligt på affären. Jag har 30 Xbox 1 spel "Original" som bara ligger. Skulle jag lämna in dom skulle jag få 500-750 kronor.

Se bara på Lyxfällan. Dom köper en bil för 50.000 kronor men måste sälja den för 20.000?

OnTopic : Som fler säger så ska man ha Orange Box till PC. Köpte det när det släpptes och kan säga att jag verkligen blev nöjd. Inte så ofta man lirar Team Fortress 2 eller Half-Life episoderna.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Tyso654:

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Sämsta affären jag har hört om på länge.

Game är kända för sånt. Om jag skulle lämna in Halo 3 och Fable 2 så skulle jag bara få GTA IV. Vad tror ni att man ska få? Killzone 2 och Dead Rising?

Företagen vill ju tjäna så mycket som möjligt på affären. Jag har 30 Xbox 1 spel "Original" som bara ligger. Skulle jag lämna in dom skulle jag få 500-750 kronor.

Se bara på Lyxfällan. Dom köper en bil för 50.000 kronor men måste sälja den för 20.000?

OnTopic : Som fler säger så ska man ha Orange Box till PC. Köpte det när det släpptes och kan säga att jag verkligen blev nöjd. Inte så ofta man lirar Team Fortress 2 eller Half-Life episoderna.

Handlade inte om penningvärdet, utan om att GTA IV är komplett värdelöst till PC.

Medlem

Byta in spel på game och ebgames är värdelöst. Sälj det på tradera istället. Jag fick 420 Kr för COD Modern Warfare. Detta var visserligen ett halvår sen, men man får betydligt bättre deal på tradera än någon sketen spelbutik där du byter in spelen.

Medlem

Orange box är tyvärr en misslyckad portning på PS3.
laggigt och allmänt dålig kännsla är precis vad PS3 versionen lider av.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Tyso654:

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Sämsta affären jag har hört om på länge.

Game är kända för sånt. Om jag skulle lämna in Halo 3 och Fable 2 så skulle jag bara få GTA IV. Vad tror ni att man ska få? Killzone 2 och Dead Rising?

Företagen vill ju tjäna så mycket som möjligt på affären. Jag har 30 Xbox 1 spel "Original" som bara ligger. Skulle jag lämna in dom skulle jag få 500-750 kronor.

Se bara på Lyxfällan. Dom köper en bil för 50.000 kronor men måste sälja den för 20.000?

OnTopic : Som fler säger så ska man ha Orange Box till PC. Köpte det när det släpptes och kan säga att jag verkligen blev nöjd. Inte så ofta man lirar Team Fortress 2 eller Half-Life episoderna.

Handlade inte om penningvärdet, utan om att GTA IV är komplett värdelöst till PC.

Sen när handlade det här om PC?


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Tyso654:

sålde ob och lord of the rings conquest till game och köpte gta iv!!

Sämsta affären jag har hört om på länge.

Game är kända för sånt. Om jag skulle lämna in Halo 3 och Fable 2 så skulle jag bara få GTA IV. Vad tror ni att man ska få? Killzone 2 och Dead Rising?

Företagen vill ju tjäna så mycket som möjligt på affären. Jag har 30 Xbox 1 spel "Original" som bara ligger. Skulle jag lämna in dom skulle jag få 500-750 kronor.

Se bara på Lyxfällan. Dom köper en bil för 50.000 kronor men måste sälja den för 20.000?

OnTopic : Som fler säger så ska man ha Orange Box till PC. Köpte det när det släpptes och kan säga att jag verkligen blev nöjd. Inte så ofta man lirar Team Fortress 2 eller Half-Life episoderna.

Handlade inte om penningvärdet, utan om att GTA IV är komplett värdelöst till PC.

Sen när handlade det här om PC?

Jag gissar mest på att det inte kan vara mycket bättre till konsolerna.

Medlem

Jag har inte spelat det på PC men det är ett kanonbra spel på 360 iaf.

Inaktiv

HF2 är överskattat

Medlem
Skrivet av Br03det:

HF2 är överskattat

Vad fan är HF2?


signatur

Wai

Inaktiv

Det är ett mysterium

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Br03det:

HF2 är överskattat

Vad fan är HF2?

Han menar Half life 2.

Ontopic: Du skulle köpt Orange box till pc;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Hart sagt det innan och det är folk innan mig som har sagt det.
Köpt det till pcn. Laddade ner demot till mitt xbox och det va ju stor skillnad i känsla

Medlem

Jag tillhör dom som äger det till både pc och 360 och jag spelar hellre på pc'n faktiskt =/ tyvärr.

Medlem

Har det bara till 360 och är helt nöjd. Visst för att jag inte är helnöjd med HL2 men det duger, och TF2 har jag inte testat ännu (inte hunnit skaffa live). Och Portal kan man ju inte klaga på, förutom att det inte var längre ^^
Ångrar inte alls mitt köp, framförallt när jag fick det för ynka 100kr på tradera =D

1
Skriv svar