Forgotten Honor öppnar DoD:s kampanj

Inaktiv
Forgotten Honor öppnar DoD:s kampanj

Forgotten Honor öppnar nu en ny kampanj. Denna gång är det Day of Defeat: Source som vi ska spela. Varje lördag klockan 21.00 kommer vi att spela Day of Defeat: Source. Forgotten Honor är ett internationellt nätverk men många svenskar är medlemmar. Forgotten Honor har tidigare endast spelat kampanjer i Forgotten Hope 1 och 2 men vi har nu börjat spela Eve of Destruction 2 och DoD:S i väntan på att vårat mapping-team ska göra nya banor i en helt ny miljö till Forgotten Hope 2.

Det här erbjuder Forgotten Honor dig:

  • 16vs16 spel varje lördag klockan 21.00

  • Ett realistiskt gradsystem med generaler i som styr och meniga som fångar kulor. Du kan avancera i graderna om du gör ett bra jobb.

  • Lagspel på högsta möjliga nivå!

  • Få medaljer för dina framsteg.

  • En 32 spelarserver med europavänlig ping.

  • Ett aktivt nätverk med personer från hela världen.

Välkommen till Forgotten Honor!

Kontakta mig gärna om ni har några frågor!

Själv spelar jag på den tyska sidan i kampanjen och hoppas på lite mer svenskt sällskap!

Medlem

"Ett realistiskt gradsystem med generaler i som styr och meniga som fångar kulor. Du kan avancera i graderna om du gör ett bra jobb."

Låter otroligt värdelöst.

Inaktiv

Nåväl, det är ursprungligen skrivet till bland annat amerikaner, de faller för sånt. Jag orkade inte omformulera det hela utan översatte istället rätt av.

Medlem

tycker du att jag ska vara tyske eller amerikan??

Inaktiv

Tysk såklart Om du vill hoppa på så är du välkommen in i mitt "kompani", 3. Kompanie Bandomir.

Medlem

kommer att vara där:)

1
Skriv svar