Vilka inställningar?

Medlem
Vilka inställningar?

Tjena, har börjat spela Oblivion igen men det Hackar jätte mycket speciellt när det kommer fienden =S Körde först på Highest men ändrade till medium men det hackar än då =S det hackade mindre med mitt förra grafikkort som var ett geforce 8500 Gt Nu har jag ett Geforce 9800 GT dual core 3,4 GHZ och 2gb ram.. Är det någon inställning som man ska ta bort? ska man använda bloom , HDR eller antialsing ?

'mkt tacksam för svar!

Medlem

en sak till .. kan nästan maxa fallout med datorn utan något lagg:S

Medlem

Har alltid föredragit bloom före HDR, annars vet jag faktiskt inte vad felet skulle kunna vara. Har du patchat spelet till senaste, det kan vara ett problem.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av waagaard:

en sak till .. kan nästan maxa fallout med datorn utan något lagg:S

Haha ja, det är självklart. Bara du har tillräkligt bra hårdvara Det går att maxa crysis i dagsläget, så varför inte fallout 3??


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Tror han menar att det är underligt att han kan maxa Fallout 3 som är ett nyare spel än Oblivion. Jag har faktiskt inget svar att ge som garanterat löser ditt problem, kolla patcherna och se till att du har den senaste som jag tidigare nämnde.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Låter som den där buggen med ljud. Har för mig att ljudet från fiendernas fotsteg gjorde så det hackade.

Det finns en fix för det. Kommer inte ihåg vad den hette, men nu vet du vad du kan söka efter och testa om det hjälper.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det där med fotstegen ska ha fixats med patcherna ifall jag minns rätt, så installera dem och se ifall det hjälper.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Är fixen i officiell eller i "unofficial/community patch"? Bara undrar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vet faktiskt inte, jag kör bara officiella patchar numer


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Tror han menar att det är underligt att han kan maxa Fallout 3 som är ett nyare spel än Oblivion. Jag har faktiskt inget svar att ge som garanterat löser ditt problem, kolla patcherna och se till att du har den senaste som jag tidigare nämnde.

Oops, my bad. Min hjärna uppfattade inlägget fel.

Jo, ett mysterium det här. Då fallout 3 stundvis är mer krävande än oblivion. Kan det ha att göra med drivrutinerna till graffkortet?

Kan också vara att ditt grafikkort är mer anpassat för fallout än oblivion, eftersom fallout är nyare och har bättre balans/stabilitet än vad oblivion har. Oblivion är väldigt buggigt i jämförelse, om vi säger så.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar