Gratisdagar för gammalt konto?

r1k
Medlem
Gratisdagar för gammalt konto?

Hej,

hade för mig jag läste det någonstans på nätet för längesedan. Att man även kunde få gratisdagar till ett gammalt war konto?

Är sugen på att testa lite igen och vill ej göra ett nytt

Eller finns inget sådant?

tack för svar!

Medlem

Numera finns det "Endless Trial" i Warhammer. Det är bara att logga in på ditt gamla konto, så kan du skapa en ny gubbe och köra hur länge du vill i Tier1.

Det finns inga begränsningar i tier1, men vill du komma vidare måste du starta en prenumeration.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

r1k
Medlem

Ahh schyst!

Blir dock helt galen på deras fruktansvärt dåliga hemsida. Lika dålig som när man började.

Kommer ej in å kan ladda ner spelet med mitt gamla konto då den säger att det ej är aktivt. Måste man aktivera för endless trial på nått sätt?

Medlem

Märkligt... allt jag har läst skall det bara funka rakt av. Men som sagt, jag betalar så jag har inte testat gratis. Du får läsa runt lite på Warhammer Alliance forumet, så hittar du säkert tips.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Numera finns det "Endless Trial" i Warhammer. Det är bara att logga in på ditt gamla konto, så kan du skapa en ny gubbe och köra hur länge du vill i Tier1.

Det finns inga begränsningar i tier1, men vill du komma vidare måste du starta en prenumeration.

Tror att han syftade på de 15 dagar man skulle få om man har ett konto som varit inaktivt i 90 dagar. Har själv försökt att få dessa dagar, men utan resultat.

Medlem

Har för mig de bara gälde under begränsad tid dumt nog. Men borde det inte finnas information om det på www.war-europe.com om det gäller? Alternativt fråga i forumet?

Medlem

Gäller bara i US.

1
Skriv svar