Ang. Champions Online registrering

Medlem
Ang. Champions Online registrering

Jag fick precis min kopia av Champions Online och sitter och försöker registrera spelet på deras hemsida. Jag skriver in cd nyckeln och så och det går bra men sen när man ska sätta upp subscription så får jag Credit Card declined. Man måste väl ändå inte ha pengar på kontot för att kunna sätta upp en subscription, 30 dagar följer ju med spelet..

Någon annan som har problem med registreringen? Alternativt någon som lyckats regga sig och kan hjälpa mig komma igenom skiten? Eller är det helt enkelt något knas med deras anslutning till min bank? Jag har dubbelkollat och trippelkollat allt jag skrivit in och allt stämmer.

Medlem

Jo man får 30 dagar med så inget dras från kontot, därimot måste man tydligen skriva in uppgifterna iaf vilket jag också tycke va märkligt. Troligtvis hade dom något fel med reg-servern om det inte funka, prova idag.

Medlem

Jag tryckte in min game key, och när jag kom till sida 2 där man får välja mellan subscriptions/time card så tryckte jag cancel. Vips så hade jag mina 30 gratis-dagar och kunde börja spela

1
Skriv svar