Linkin Park kraxar inför Medal of Honor

Medlem

LP suger hästpung

Denna hybrid av s.k. musik vet inte vilket ben den ska stå på, det hade varit bättre om EA satsat på Slayer eller Testament istället för någon hip-hop-rock...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.

Medlem

Ah, LP som brukade vara bra, vad hände med dem? Jag känner inget alls när jag lyssnar på den här riktigt dåliga låten.


signatur

Jaha.

Medlem
Skrivet av Air:

Lite sent av FZ dock, men det här är grymt, grymt att LP samarbetar med EA och gör en så pass grym grej ! A Thousand Suns kommer att totalröja musikmarknaden Hösten 2010 - Q1 & Q2 2011

Till er idioter som skrivit en hel del skit om Linkin Park här, ska lägga ner min fantastiska tid på er och besvara vissa inlägg.

Någon skrev "fjortisrock", vad är fjortisrock, definera ordet, det har inget med LP att göra, så håll dig till topic.

V1ll3: Sorgliga? Får de dig att gråta? Mysigt för dig.
Ska besvara din fråga, låtarna du hörde från Hybrid Theory och Meteora som One Step Closer, Forgotten, A Place For My Head, Somewhere I Belong skapades under en period då många band skapade musik då de ville ha sin "egna stil". Många påstår att LP tillhör nu-metal genren men det är lite fel, deras ljud är lite unikt och de är ganska blandade när det gäller genre. Nåja, de bytte "stil" eftersom deras gamla stil från de två första albumet handlade mycket om deras musik karriär och de ville skapa något känslomässigt vilket dom växt ifrån. De ville testa att experimentera med musik och visst! De lyckades, om du lyssnar på deras B-sides på alla MTM sessions så förstår du nog. Det nya albumet tillhör genren Experimental rock, jävligt intressant genre, men de har sagt att det ska låta lite som HT, med mycket experimenterade låtar.
Ett band kan inte följa en enda stil hela tiden, man måste gå vidare, precis som man gör under sin livstid. Linkin Park vet vad dom gör!

Äntligen någon som framhäver LP istället för att såga. Trött på att LP ska sågas för att de har bytat ljud / Stil och liknande, vafan det är väl bandets val ifall de vill byta? De vill ju prova nya saker och för att utvecklas som musiker/person så måste man prova något nytt. Vilket LP blev extremsågade av.

Men ja. Smaken är som baken vilket har sagts några gånger i denna tråden

Sen var det ju inte den bästa låten LP gjort precis men vafan, allt ett band/artist gör kan inte vara bra så vad ska man göra

Air
Medlem
Skrivet av Roxxer:

LP suger hästpung

Nop, dom är inte sexuellt vända åt hästarnas håll, alla i bandet är gifta och de leker nog med sina fruar skulle jag säga.
Gillar du inte Linkin Park, så skriv inte tack, håll dig till topic, står inget om att du ska skriva omogna P12 meningar här.

Air
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Denna hybrid av s.k. musik vet inte vilket ben den ska stå på, det hade varit bättre om EA satsat på Slayer eller Testament istället för någon hip-hop-rock...

"Hip-hop Rock" ?
LP har aldrig riktigt varit hip hop..Dom har bara haft lite hip hop influenser 1999, men det har aldrig genre gett dom till hip hop.
De har haft rapcore inblandat dock.
Kan ju gott meddela dig om att de växt ifrån det sedan 2005.

Air
Medlem
Skrivet av Lårkaka:
Skrivet av Air:

Lite sent av FZ dock, men det här är grymt, grymt att LP samarbetar med EA och gör en så pass grym grej ! A Thousand Suns kommer att totalröja musikmarknaden Hösten 2010 - Q1 & Q2 2011

Till er idioter som skrivit en hel del skit om Linkin Park här, ska lägga ner min fantastiska tid på er och besvara vissa inlägg.

Någon skrev "fjortisrock", vad är fjortisrock, definera ordet, det har inget med LP att göra, så håll dig till topic.

V1ll3: Sorgliga? Får de dig att gråta? Mysigt för dig.
Ska besvara din fråga, låtarna du hörde från Hybrid Theory och Meteora som One Step Closer, Forgotten, A Place For My Head, Somewhere I Belong skapades under en period då många band skapade musik då de ville ha sin "egna stil". Många påstår att LP tillhör nu-metal genren men det är lite fel, deras ljud är lite unikt och de är ganska blandade när det gäller genre. Nåja, de bytte "stil" eftersom deras gamla stil från de två första albumet handlade mycket om deras musik karriär och de ville skapa något känslomässigt vilket dom växt ifrån. De ville testa att experimentera med musik och visst! De lyckades, om du lyssnar på deras B-sides på alla MTM sessions så förstår du nog. Det nya albumet tillhör genren Experimental rock, jävligt intressant genre, men de har sagt att det ska låta lite som HT, med mycket experimenterade låtar.
Ett band kan inte följa en enda stil hela tiden, man måste gå vidare, precis som man gör under sin livstid. Linkin Park vet vad dom gör!

Äntligen någon som framhäver LP istället för att såga. Trött på att LP ska sågas för att de har bytat ljud / Stil och liknande, vafan det är väl bandets val ifall de vill byta? De vill ju prova nya saker och för att utvecklas som musiker/person så måste man prova något nytt. Vilket LP blev extremsågade av.

Men ja. Smaken är som baken vilket har sagts några gånger i denna tråden

Sen var det ju inte den bästa låten LP gjort precis men vafan, allt ett band/artist gör kan inte vara bra så vad ska man göra

1+
Dude!

Air
Medlem
Skrivet av Vippe:

Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.

Det är inte pop dude.... Långt ifrån så.
Du borde ta dig en titt på LPs senaste LPTV avsnitt som sändes via ustream, då lär du få din fråga besvarad väl.
Men kan svara dig väl om att genren på låten är "experimental" även "experimental rock".

Medlem
Skrivet av Air:
Skrivet av Vippe:

Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.

Det är inte pop dude.... Långt ifrån så.
Du borde ta dig en titt på LPs senaste LPTV avsnitt som sändes via ustream, då lär du få din fråga besvarad väl.
Men kan svara dig väl om att genren på låten är "experimental" även "experimental rock".

Eller så kan man beskriva det som majoriteten av dem som kommenterat har gjort; skit.


signatur

Jaha.

Air
Medlem
Skrivet av Selphy:
Skrivet av Air:
Skrivet av Vippe:

Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.

Det är inte pop dude.... Långt ifrån så.
Du borde ta dig en titt på LPs senaste LPTV avsnitt som sändes via ustream, då lär du få din fråga besvarad väl.
Men kan svara dig väl om att genren på låten är "experimental" även "experimental rock".

Eller så kan man beskriva det som majoriteten av dem som kommenterat har gjort; skit.

Eller så mognar man till och lär sig om musik innan man skriver.
Du kan nog inte mycket om detta band, hade du kunnat tillräckligt så hade du kunnat komma med en bra anledning till att skriva ord som "skit".

Air
Medlem
Skrivet av Nomz:

Hahaha! Vilka sell-outs!

Usch så värdelöst. Ja det märks ju vilken åldersgrupp dom vänder sig till med dessa spel.

Sell-outs? Syftar du på EA med deras Medal Of Honor titel då eller?

Medlem

Air, inse att folk har olika smak när det gäller musik?

En del tycker inte om det, medan en del gör det. Så är det bara, man kan inte tvinga någon att tycka om det bara för att en själv gör det.

Air
Medlem
Skrivet av Jozo:

Air, inse att folk har olika smak när det gäller musik?

En del tycker inte om det, medan en del gör det. Så är det bara, man kan inte tvinga någon att tycka om det bara för att en själv gör det.

Klart att folk har olika smaker, det är det som gör musikvärlden så fantastisk med alla dessa genrer.
Men inte fan ska man sitta på en spelhemsida och skriva att ett band suger. Hur nödvändigt är det? Inte så smart skulle jag säga.
Så klart hardcore fansen försvarar sitt band när små 15 åriga pojkar kommer och skriver omogna inlägg som dom inte själva kan argumentera.

Tycker man inte om bandet, så skriver man inte omogna inlägg som:
"hästpung, skit, suger, sell outs," osv om man inte har en minsta aning om bandet.

Leken är enkel, gillar man inte dom så skriver man inget om dom, gillar man dom? Go on, dela med dig utav dina LP minnen.
Det är enkelt.

Medlem

Själv föredrar jag CD, DVD och Blu-ray.

Medlem

Air - lugna dig nu. Att folk inte gillar Linking Park ska du inte se som ett person angrepp. Låt folk gilla/ogilla det om de vill.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror "Numb" hade passat såå mycket bättre


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Air
Medlem
Skrivet av Ankh:

Air - lugna dig nu. Att folk inte gillar Linking Park ska du inte se som ett person angrepp. Låt folk gilla/ogilla det om de vill.

LINKIN PARK heter dom och inte Linking park.
Vart fick du personangrepp ifrån?

Det jag förklarar för vissa är hur idiotiska vissa personers inlägg är.
Skrev det innan och skriver det igen, tycker man inte om bandet så skriver man inte omogna inlägg som "bandet suger hästpung, emo, sellout osv".
Skriver man onödiga inlägg som dessa så är det klart som bara den att hardcore fans försvarar sitt band.

Medlem

Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Air
Medlem
Skrivet av Ankh:

Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.

Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag .

Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.

Medlem

Awesome låt, awesome game? När jag såg denna video fick jag en känsla av att om Hanz Zimmer und Linkin Park skulle samarbeta skulle det bli ett underbart ljud. Hurr durr :3

Medlem
Skrivet av Air:
Skrivet av Ankh:

Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.

Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag .

Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.

Jag svarade ju, vad yrar du om? Jag skrev ju att jag skrev lite fel där - att du verkar ta det personligt (inte att du gör personangrepp).
Du har ju skrivit en avhandling här om hur bra Linkin Park är - inte lönt ju eftersom smaken är som baken. Det är min poäng.

Att du lägger ner så mycket tid att försöka konvertera dom eller övertyga dom är att ta det mer eller mindre personligt.

Min poäng är att det tjänar inget till att försöka övertyga andra på det viset... lite som mitt försök att förklara för dig nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Air:
Skrivet av Ankh:

Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.

Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag .

Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.

Jag undrar vem det egentligen är som känner sig krängt...

Air
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Air:
Skrivet av Ankh:

Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.

Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag .

Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.

Jag svarade ju, vad yrar du om? Jag skrev ju att jag skrev lite fel där - att du verkar ta det personligt (inte att du gör personangrepp).
Du har ju skrivit en avhandling här om hur bra Linkin Park är - inte lönt ju eftersom smaken är som baken. Det är min poäng.

Att du lägger ner så mycket tid att försöka konvertera dom eller övertyga dom är att ta det mer eller mindre personligt.

Min poäng är att det tjänar inget till att försöka övertyga andra på det viset... lite som mitt försök att förklara för dig nu

Du verkar inte haja mycket om det jag förklarade,
Dom som skrev onödiga inlägg hade ingen aning om vad dom skrev, då är det ju klart att man förklarar för dom om ett band som dom inte har en minsta aning om.
Att skriva att dom "suger" på en LP artikel är inte så smart om man själv inte har en aning om varför man tycker att dom "suger".

Har man ingen vettig anledning så ska man inte ge sig in på att skriva omogna P12 inlägg, speciellt när man inte kan försvara sig som inte många kunnat göra här.

Ska inte behöva svara på samma fråga 5 gånger.

Medlem

Sant - men du är på internet.....du ska inte förvänta dig att folk ska vara normala här

och du sa "du kunde inte ens svara på vad som var personligt" det gjorde jag ju nu 2ggr.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Air
Medlem
Skrivet av Ankh:

Sant - men du är på internet.....du ska inte förvänta dig att folk ska vara normala här

och du sa "du kunde inte ens svara på vad som var personligt" det gjorde jag ju nu 2ggr.

Att förklara för kids om genrer och band är inte personligt. Haha
Om inte vissa visste vissa saker så är det bra att förklara för dom.

Om någon t.ex skulle tro att Super Mario var ett skräckspel..Då är det ju klart att man förklarar för personen om vad för typ utav spel det är lollll.

Jag vet mycket väl om att vi skriver över internet nu, men man kan fortfarande låta bli att skriva på en tråd som man inte hör hemma på . Det är enkelt som bara den

Medlem
Skrivet av Air:

Du verkar inte haja mycket om det jag förklarade,
Dom som skrev onödiga inlägg hade ingen aning om vad dom skrev, då är det ju klart att man förklarar för dom om ett band som dom inte har en minsta aning om.
Att skriva att dom "suger" på en LP artikel är inte så smart om man själv inte har en aning om varför man tycker att dom "suger".

Har man ingen vettig anledning så ska man inte ge sig in på att skriva omogna P12 inlägg, speciellt när man inte kan försvara sig som inte många kunnat göra här.

Ska inte behöva svara på samma fråga 5 gånger.

Men om någon tycker att Linkin Park suger hästpung, så är det ju inte direkt så att de kommer ändra sig bara för du säger att de inte är det...

Själv tycker jag inte att Linkin Park är nått vidare bra, men däremot är du lite för rabiat i ditt "försvar" av dem. Inte bra för nerverna vettu

Air
Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Air:

Du verkar inte haja mycket om det jag förklarade,
Dom som skrev onödiga inlägg hade ingen aning om vad dom skrev, då är det ju klart att man förklarar för dom om ett band som dom inte har en minsta aning om.
Att skriva att dom "suger" på en LP artikel är inte så smart om man själv inte har en aning om varför man tycker att dom "suger".

Har man ingen vettig anledning så ska man inte ge sig in på att skriva omogna P12 inlägg, speciellt när man inte kan försvara sig som inte många kunnat göra här.

Ska inte behöva svara på samma fråga 5 gånger.

Men om någon tycker att Linkin Park suger hästpung, så är det ju inte direkt så att de kommer ändra sig bara för du säger att de inte är det...

Själv tycker jag inte att Linkin Park är nått vidare bra, men däremot är du lite för rabiat i ditt "försvar" av dem. Inte bra för nerverna vettu

Sagt det innan och säger det igen, har man sådana onödiga åsikter som vi nu tagit upp, så hör dom inte hemma på tråden.

Säger det här till dig med som jag skrev till Ankh:
1. Jag försökte inte tvinga i någon att gilla LP (Alltså tecknar det på att du inte förstått riktigt)
2. Jag svarade på vissa personers frågor
3. Förstod du inte? Your loss, för du verkar inte ha förstått vad jag snackade om. (Once again)
4. Om små kids kommer och skriver inlägg som dom själva inte kan svara på, well..That's pretty stupid.
5. End.

Medlem
Skrivet av Air:

*stuff*

Akta blodtrycket bara.

12
Skriv svar