Killzone 3 + PS Move = sant

Robot
Medlem
Killzone 3 + PS Move = sant

sportspel till move/kinect ja det här nej tack !

Medlem

wii och dess kloner har blivit lite för mycket mer traditonel gaming (d&d ) tack

signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

ja vad ska man säga

Medlem

Ser fram emot att se någon som är lite bättre på multitasking än honom använda Move till spelet i fråga. Until next time ladies and gentlemen.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Alla som spelat ett spel som går ut på att skjuta till Wii (Metroid går inte ut på att skjuta!) vet att det är bättre med mus och tangentbord eller handkontroll. Förstår inte varför de ens slösar tid på att lägga in detta i spelet när det inte tillför någonting...

signatur

Medlem

Haha, visste inte att man kunde peta in ögonen också, fan va brutalt!

Medlem

fyfan vad det skakar när han använder kontrollen är ju inte bättre på wii så usch handkontroller eller mus som gäller inget sån här skit. bättre fixa ett par glasögon som siktar där man tittar .

Medlem

Tycker att "Move" är riktigt coolt, men det här var ju mest bara "fail" Jag spelar ju typ bättre med min kotroll och då är jag en riktigt uselspelare på den här typen av spel på PS3an

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Tycker att "Move" är riktigt coolt, men det här var ju mest bara "fail" Jag spelar ju typ bättre med min kotroll och då är jag en riktigt uselspelare på den här typen av spel på PS3an

duktigt av dig, kan du göra det samtidigt som du demonstrerar för några hur det fungerar med att visa hur du håller och trycker också?

1
Skriv svar