Sitter fast i assassins creed 2 hjälp!

Medlem
Sitter fast i assassins creed 2 hjälp!

Har då kommit så långt att man har blivit spöad av killen som snor artifacten, men har jagat ikapp den där munken så man får reda på vem han är som tog den. men nu till problemet! de ända som finns i Flori är Secret Memory när jag flyger den där maskinen men har inte hittat på kartan vart jag ska med den elr nått har liksom bara flugit runt och sen kommer jag inte längre!

Nån som har en aning om vad jag kan ha missat?

(har kollat i alla andra städer men de ända som finns där är de sido uppdragen)

Medlem

Menar du uppdraget när du ska infiltrera Dogepalatset i venedig?

Medlem

nej nej! menar de första DLC man kunde köpa när man kommit en bit in i de. detta secret memory jag har är i Flori ( man får de i ett utkikstorn högst upp i norr!

Medlem

Jaha, du menar DLC-tilläget för Forli. Där kan jag inte hjälpa dig tyvärr då jag inte har det än.

Medlem

Har samma problem, jag vet dock att dom ska släppa ett till DLC paket någon gång under denna månaden så det är möjligt att den fortsätter där.

Medlem

Jo jag vet också att dom ska släppa ett till men låter lite lustigt om dom släpper 2 DLC som innehåller samma story elr iallafall att den andra fortsätter på den första. men hade inte för mig att jag såg nån text om att jag klarat av DLC:et men de kanske inte kmr nått

Medlem

Håller med verkar konstigt men det kommer inte upp några uppdrag för mig heller efter det sista du beskriv i första inlägget.

Medlem

Riktigt drygt... efter 2-3h spelande idag så har jag fortfarande inte kommit vidare... börjar bli en aning trött på detta just nu... varför släpper dom ett dlc som inte går att klara ut!!! ??? DÅLIGT!

1
Skriv svar