Specilisering av Fighter / Mining

Medlem
Specilisering av Fighter / Mining

Hur påverkar speciliseringen av din char .
Jag kommer köra mycket på Refine, Mining, bygg och pugg, och nada om vara en fighter.

Är jag fast i min syssal jag använde från början eller kan man uppgradera sig till en fighter i senare skede i spelet, eller krävs det en ny char?

Som jag förstår det så väljer du "Attributes" i början som du får gratis. Men om du ska gå en annan inriktning så är det fritt, dock tar det längre tid att starta från noll med skillsen.

Tacksam för svar.

Medlem

Allt är ju skillbaserat. Så du är inte fast i att vara industrialist alls..
Om något så bör du träna din karaktär att kunna använda någon form av vapen iaf. Så att du kan försvara dig mot råttor och liknande.

Och attributes kan du förbättra med learning skills, så bästa är att få en balanserad start för att sedan öka på med learning skills. Men nu är inte detta lika viktigt då du kan ställa om dina attribut i efterhand (dock bara en gång var tolfte månad)

Men att träna learningskills bör du annars dör du. (Av uttråkning vill säga) För utan dom kommer allt ta extremt lång tid.

Sedan kan du också öka dina attribut med implantat som kan ge allt från +1 till +5 till ett attribut.

Inaktiv
Medlem

Tackar för svaren!

Som jag har förstått det med nyaste expansionen så får du inte samma val längre när du startar en char, alla dina attributes på balanserad nivå, så du väljer inget specefikt yrke i början som du gjorde innan i Eve

Medlem

Faktiskt inte skapat någon ny karaktär med nya systemet. Men vet att du får dubblad skilltraining fram tills ett visst antal miljoner SP. Kan bara rekommendera att mixa training skills med de skills du vill ha under den perioden. Så du inte kommer till 5mil och pang där tar det 5 dagar att träna en skill till lvl4.

1
Skriv svar