Förväntningar 2012

Medlem
Förväntningar 2012

Jag tror att detta år är det år som lockar mig minst på spelfronten (blir gärna överraskad), med bara ett få spel som jag verkligen vill ha. Faktiskt så är det förra årets spel jag helst vill ha i år, med några få undantag.

Mass Effect 3 - Största rymdäventyret sedan Star Wars får en avslutning, som jag antar blir episk utan dess like.

Syndicate - Futuristisk FPS i stil med Deus Ex. Ser bra ut.

Borderlands 2 - Om det blir lika bra eller bättre co-op än ettan, så är det givet.

Diablo 3, Tomb Raider och Max Payne 3 med mera, intresserar mig inte nämnvärt. Där känns Battlefield 3 och Batman: Arkham City som jag ännu inte spelat, mer värt. Star Wars: The Old Republic kommer säkert att tuffa på ett tag till också, och likaså Lord of the Rings: Online.

Nu blev det lite hastigt nerklottrat, men så är det. Vilka spel hoppas ni på i år?

#blogg

Medlem
Förväntningar 2012

Dishonored! =D
Går inte att ignorera för en Deus Ex-are som mig själv.

Max Payne 3 är hett för mig, en intressant spelserie som har mycket att ge .

Till sist Quantum Conundrum (VARFÖR FINNS INTE DETTA I FZs DATABAS?!), den förre Valve-anställda och ursprungliga Portal-skaparen Kim Swift's nya spel i Portal-anda. Här handlar det dock inte om att skjuta portaler utan att skifta mellan dimensioner som påverkar spelvärlden på olika sätt. Art-stylen påminner om Psychonauts. Titta gärna på den 7 min långa demon jag länkat ovan. Detta spelet doftar verkligen originalitet och fantasifullhet (till skillnad från Portal 2).


signatur

Imperator

Medlem

Oh, Quantum Conundrum såg grymt mysigt ut. Tack för tipset! Dishonored måste vara jäkligt bra om det ska funka för mig, jag brukar inte ha tålamod för stealthspel

1
Skriv svar