Mass Effect 3-demo får datum
Skippar även här demot men jäklar vad sugen jag är på hela spelet.
För övrigt så var det precis samma gnäll när Steam var nytt och man blev påtvingad för att spela Half-Life 2. Men snart växer även dom som gnäller på Origin upp och slutar whina.
Origin har fungerar prima för mig och snabbt går det att laddaner spel.
Det är INTE oklart om att det kommer till PC och PS3. Läser men nyheten på deras forum står det klart och tydligt.
When is the demo for Mass Effect 3 being released?
The demo for Mass Effect 3 will be released on February 14, 2012. Timing may vary by platform and geographic region.
What platforms will the demo be on?
The demo will be on Xbox 360, PS3 and PC platforms.
Står ingenstans om att det just vid fjortonde bara ska komma till 360.
Har inga problem med Origin, men tvekar av andra anledningar. Enligt vad man har sett på olika trailers och videoklipp så verkar det fokusera väldigt mycket på strid, vilket jag inte tycket så mycket om. Det känns mycket mer som Gears of War än som Mass Effect...
Precis. Origin kravet är det minsta problemet med Mass Effect 3. Synd bara att alla fanboys är så blinda att de köper Gears of War i en annan kostym utan att våga erkänna det
Nä blir inge köp pga origin
har du Steam installerat? då så. Vad klagar du på Origin då?
det är samma grejer men så att gnälliga ungdomar klagar på Origin därför att de anser att EA är onda, och deras nya programvara är till för världsdominans eller något annat trams.
The Year was 2027..
Har inga problem med Origin, men tvekar av andra anledningar. Enligt vad man har sett på olika trailers och videoklipp så verkar det fokusera väldigt mycket på strid, vilket jag inte tycket så mycket om. Det känns mycket mer som Gears of War än som Mass Effect...
Precis. Origin kravet är det minsta problemet med Mass Effect 3. Synd bara att alla fanboys är så blinda att de köper Gears of War i en annan kostym utan att våga erkänna det
Jo för gears of war har nästan samma sorts story, berättande teknik, samt karaktärer....
"You only have to look at the enamy and say it and they do it"
- DIE DIE!
Ja, jag brukar göra samma med alla shooters annars så det blir ju ingen skillnad..