Kommande Minecraft-uppdatering rena rama djungeln

Robot
Kommande Minecraft-uppdatering rena rama djungeln

Mojang förbereder sitt hyllade open-world-lir för ett införande av djungelmiljöer. Vilda djungeldjur är att vänta i en senare uppdatering.

#minecraft


Medlem
Kommande Minecraft-uppdatering rena rama djungeln

Hitta bästa pris på "Happy Socks X Minecraft (Strumpor)"

dafuq!

NICE! Då kanske man kan börja igen då...

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

NICE! Då kanske man kan börja igen då...

Tänkte detsamma, ska lägga upp en server för polarna om några månader längtar nåt så fruktansvärt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Minecraft!! <3

Medlem

Det som stoppar mig från att lansera en dedikerad server är just det faktum att med de flesta patcher där något med världen förändras/läggs till så måste man starta om en ny värld. VARFÖR inte fixa så att detta inte behövs?

Medlem

"Hitta bästa pris på Happy Socks X Minecraft (Strumpor)"

Watwat?

Medlem
Skrivet av Scream112:

Det som stoppar mig från att lansera en dedikerad server är just det faktum att med de flesta patcher där något med världen förändras/läggs till så måste man starta om en ny värld. VARFÖR inte fixa så att detta inte behövs?

Gör det? Mja kanske i de nya stora content patcherna men så har de ju inte varit innan iaf


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av dotque:
Skrivet av Scream112:

Det som stoppar mig från att lansera en dedikerad server är just det faktum att med de flesta patcher där något med världen förändras/läggs till så måste man starta om en ny värld. VARFÖR inte fixa så att detta inte behövs?

Gör det? Mja kanske i de nya stora content patcherna men så har de ju inte varit innan iaf

Jo på min klass server är det så. Men man kommer till den nya miljön när man går dit där man aldrig har varit förut. då vattnet och bergen kan se konstiga. men detta gäller bara miljön. de där med att fåren får tillbaka ullen när dem äter gräs och sånt gäller båda gamla och nya.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Är det här en bra sak? Jag är inte så säker på det.

Medlem

notch är lead-designer, en patch var annan månad
jeb blir lead-designer, 2 patches i januari som är lika stora som notch hade.
good choice to put jeb there.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

notch är lead-designer, en patch var annan månad
jeb blir lead-designer, 2 patches i januari som är lika stora som notch hade.
good choice to put jeb there.

Vad menar du?

Medlem

man kan ju testa denna så länge http://mojang.com/2012/01/19/minecraft-snapshot-12w03a/
medans man väntar på den riktiga 1.2

Medlem

Grymt, lätt att man börjar spela med polarna igen i vår egna djungel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om man inte vill börja på en ny värld lär det ju dyka upp converters till servern typ dag ett.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av torylva:

notch är lead-designer, en patch var annan månad
jeb blir lead-designer, 2 patches i januari som är lika stora som notch hade.
good choice to put jeb there.

Om man får X antal miljoner kr i ganska hög fart så tror jag man tar lite extra ledigt för att spendera med frugan, eller?

+ att det är notch spel, han bestämmer farten han jobbar på, vill han ta 3 veckor ledigt så får han göra det. Jeb däremot, är anställd på mojang, han måste arbeta hela tiden vilket leder till att han får mer gjort.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Scream112:

Det som stoppar mig från att lansera en dedikerad server är just det faktum att med de flesta patcher där något med världen förändras/läggs till så måste man starta om en ny värld. VARFÖR inte fixa så att detta inte behövs?

Gör det? Mja kanske i de nya stora content patcherna men så har de ju inte varit innan iaf

I alla uppdateringar där de lagt till nya miljöer, och saker som har med hur terrängen genereras. Så som när de förbättrade hur grottor blev till, samt när det kom "ruins" och sådant, så behövdes en ny värld varje gång. DET tycker jag är synd, och förstår inte varför de inte släpper en uppdatering som gör så att de kan skapa sådana förändringar och att det då bara är att utforska nya områden för att få ta del av nya terräng-features.

1
Skriv svar