Pushing 200 000

Medlem
Pushing 200 000

Nej det handlar inte om armhävningar. Men jag inser att jag med största sannolikhet kommer klara 100 000 views-gränsen även i år. Fram till sista mars är det som gäller, och jag har mindre än 3000 views kvar till en total på 200 000
Ja jag vet att jag tjatar, men jag hade hellre sett statistik på unika views/dag. Please fix!!! Det är ett mer rättvist betyg. Plus att jag inte vill att mina egna inloggningar ska räknas.

Nuff said. Fortsätta klicka in på bloggen så gör ni en gammal man glad framåt mitten av februari!

#blogg

[color=red]Pushing 200 000[/color]

Manuel Ek "rekordmannen"

Medlem

you bet brorsan!

Inaktiv

Tänkt vad pengar du hade tjänat om du hade kört ads på en separat blogg.

Medlem

mmm mmm... Jag är rik i tanken

Fast på en blogg utanför FZ hade du gått miste om Travellers liv och leverne. Det är Travellers betraktelser från köksgolvet som gör FZ:s bloggosfär till vad den är.

Medlem

Jag håller helt med dig Sebastian. Att få ta del av såna saker är det som gör det värt att släpa min sargade kropp ur sängen på morgnarna.

YEaah...hmmm, ska jag känna mig ärad eller förargad?

Intressant liv om något har ju mr fotograf.

Vi står varandra närmre nu när vi vet att vi båda hänger prydnader från taket vid jul-tider.
Vilket är okej tills man går för att hämta något att dricka mitt i natten, och smärtsamt upptäcker att en Enkvist fallit ner på golvet i mörkret.

Och min Jul-avatar får hänga med ända fram till påska.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar