Nytt sidoscrollande Super Mario

Robot
Nytt sidoscrollande Super Mario

Nintendo avslöjar att ett nytt Mario-spel i 2D är på gång till 3DS.

#nintendo, #luigis-mansion-2, #paper-mario-3ds, #mario-tennis


Medlem
Nytt sidoscrollande Super Mario

Mario när han är som bäst

Det här spelet kommer sälja så vansinnigt mycket att det nästan är löjligt.

Medlem

Är det bara jag som inte riktigt tycker om 3D-Mario i 2D-spel? Kontrollerna känns oprecisa (han glider omkring när man byter håll) och jag föredrar charmig 2D-grafik à la SMB3.

Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som inte riktigt tycker om 3D-Mario i 2D-spel? Kontrollerna känns oprecisa (han glider omkring när man byter håll) och jag föredrar charmig 2D-grafik à la SMB3.

Håller med om oprecisa kontroller... allt efter mario 3 till nes har varigt så väll


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som inte riktigt tycker om 3D-Mario i 2D-spel? Kontrollerna känns oprecisa (han glider omkring när man byter håll) och jag föredrar charmig 2D-grafik à la SMB3.

Menar att han har momentum? Om något spel/spelserie alltid haft bra kontroll så är det Mario.

Sedan är det väll inte konstigt spelet kommer sälja.. It's Mario!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Tja, något riktigt bra sidscrollande Mario har ju inte kommit sedan Super Mario World så jag håller inte andan.

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Tja, något riktigt bra sidscrollande Mario har ju inte kommit sedan Super Mario World så jag håller inte andan.

New Super Mario Bros till NDS och Wii var bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Sebastian Lind:

Det här spelet kommer sälja så vansinnigt mycket att det nästan är löjligt.

Kan till och med säga att det är löjligt hur bra det kommer sälja


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

klart dom gör ett nytt sidoscrollande super mario.. DS spelet new super mario bros säljer väl fortfarande som smör.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av sparriskrigaren:

Tja, något riktigt bra sidscrollande Mario har ju inte kommit sedan Super Mario World så jag håller inte andan.

New Super Mario Bros till NDS och Wii var bra.

Det kan man ju få tycka.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av sparriskrigaren:

Tja, något riktigt bra sidscrollande Mario har ju inte kommit sedan Super Mario World så jag håller inte andan.

New Super Mario Bros till NDS och Wii var bra.

Håller med helt och hållet. New Super Mario Bros är ett magnifikt spel. Faktum är, att det är det enda NDS-spelet som jag kan spela om och om igen.

Kan ärligt talat inte hitta något negativt med spelet utom att det är på tok för kort och för lätt.

Medlem

Låter super!


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Är det lika bra som New Super Mario Bros så får man väl nästan börja överväga att uppgradera till en 3DS...

1
Skriv svar