Födelsedagskalas och Bokskogspromenad - Allt på två dagar!
Igår var det födelsedagskalas på Fridays för en vän. Som sig bör fick han sång och glass med fyrverkerier i av personalen En härlig tradition på Fridays tycker jag! Även om man som han, fyller 36 år.

Fin ballong fick han också

Sen bidde det skogspromenad med familjen idag. En lång tur på 7km i Skånes Bokskog. Riktigt fint och kallt. Men skönt att röra på sig och den friska luften kändes behaglig i lungorna trots några minusgrader.

Nu återstår filmkväll och lite lösgodis. Så jäkla skönt att det bara är lördag... en hel kväll och ytterligare en ledig dag kvar
Hoppas ni har en fantastisk helg där ute i landet. So long!
Jag tror inte att ni skulle tycka det vore mer intressant bara för vetskapen att bilderna inte är redigerade. Hur tänker du att bilderna skulle bli mer intressanta? I mina ögon är det som att en Fiat med en Ferrari-motor. Potentialen finns där, men den syns inte.
En jäkla dum jämförelse kanske men en RAW-fil rakt ur kameran ser rätt dassig ut med tanke på att kameran inte lägger på vare sig skärpa, kontrast eller mättnad. RAW-filer kräver redigering för att bli något. Tänk dig som en oframkallad filmruta.