Esport-SM – fjärde kvalet färdigspelat

Robot
Esport-SM – fjärde kvalet färdigspelat

Dessa tog sig vidare från kvalet i Växjö till SM i StarCraft II, Super Street Fighter IV och Fifa 12.

#starcraft-ii-wings-of-liberty, #super-street-fighter-iv-arcade-edition, #fifa-12, #heroes-of-newerth, #counter-strike


Medlem
Esport-SM – fjärde kvalet färdigspelat

Oj oj oj, här var det riktiga prissummor!

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har väl varit hyffsat med exponering, var ju på framsidan av Aftonbladet och på Rakaka.

Medlem

Meh, inget HoN och det är bara SC2 som intressrar mig (om än väldigt lite).

Medlem

Mer esport.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Inte riktigt rätt om AE, Skatan mötte loffemand i winners finals, där fick loffemand spö, sen mötte loffemand giacomito i losers finals, där åkte loffemand ut och sen vann skatan mot giacomito i grand finals. Så skatan tog första, giacomito andra och loffemand tredje. Tre av mina kompisar i top 8 dock, trevligt

Medlem

Någon som vet om man kan se SC2 matcherna i efterhand någonstans?

Medlem
Skrivet av Dunder:

Oj oj oj, här var det riktiga prissummor!

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.

Läs aftonbladet då.. Dom sände till och med hela SM gratis. (Ville man ha HD kosta det 25 kr tror jag det var)

Medlem
Skrivet av Stuff:
Skrivet av Newklear:

Oj oj oj, här var det riktiga prissummor!

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.

Läs aftonbladet då.. Dom sände till och med hela SM gratis. (Ville man ha HD kosta det 25 kr tror jag det var)

Nä tack, ska man tvingas in på den skitsidan så avstår jag hellre från hela spektaklet.

Kan dem inte bättre än så, så finns det gott om annat att titta på.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Stuff:
Skrivet av Dunder:

Oj oj oj, här var det riktiga prissummor!

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.

Läs aftonbladet då.. Dom sände till och med hela SM gratis. (Ville man ha HD kosta det 25 kr tror jag det var)

Nä tack, ska man tvingas in på den skitsidan så avstår jag hellre från hela spektaklet.

Kan dem inte bättre än så, så finns det gott om annat att titta på.

Visst kan man se det så.. Men man kommer inte bort från att Aftonbladet faktiskt är en utav dom större mediabolagen här i Sverige. Och vad man än nu tycker om dom annars så nu när dom äntligen fått upp ögonen för e-sporten så kan man i alla fall stödja att dom äntligen börjat sända och skriva om det! Och sen får man hoppas att även andra mediabolag kan få upp ögonen med och se hur pass stort e-sport egentligen är.
Menar inte precis så du är tvungen att läsa om något annat.

Medlem
Skrivet av Stuff:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Stuff:
Skrivet av Newklear:

Oj oj oj, här var det riktiga prissummor!

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.

Läs aftonbladet då.. Dom sände till och med hela SM gratis. (Ville man ha HD kosta det 25 kr tror jag det var)

Nä tack, ska man tvingas in på den skitsidan så avstår jag hellre från hela spektaklet.

Kan dem inte bättre än så, så finns det gott om annat att titta på.

Visst kan man se det så.. Men man kommer inte bort från att Aftonbladet faktiskt är en utav dom större mediabolagen här i Sverige. Och vad man än nu tycker om dom annars så nu när dom äntligen fått upp ögonen för e-sporten så kan man i alla fall stödja att dom äntligen börjat sända och skriva om det! Och sen får man hoppas att även andra mediabolag kan få upp ögonen med och se hur pass stort e-sport egentligen är.
Menar inte precis så du är tvungen att läsa om något annat.

Det är en principsak att inte ge dem mer trafikflöde än dem redan får, hur mycket esport dem än råkar sända.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av grimhammer:

Inte riktigt rätt om AE, Skatan mötte loffemand i winners finals, där fick loffemand spö, sen mötte loffemand giacomito i losers finals, där åkte loffemand ut och sen vann skatan mot giacomito i grand finals. Så skatan tog första, giacomito andra och loffemand tredje. Tre av mina kompisar i top 8 dock, trevligt

Reagerade också på detta, loffemand var inte i Grand Finals FZ! Man kan ju tycka att FZ borde skaffa sig en frilansare som skriver nyheter som dessa så att det inte blir fel hela tiden. Inte första gången FZ felar när det gäller E-Sport.

Själv höll jag tummarna för z3pox och Infamous_H i turneringen.

MFZ
Medlem

varför rapporteras det inte mer om sånt här på FZ?
ibland kan jag nästan undra vad fz strävar efter, det känns som att spelrecensionerna rätt ofta är ett kort utkast i klass med en förhandstitt, hårdvarurecensionerna är allt som ofta meningslösa.
och i övriga nyheter känns det som random cut-n-paste från andra spelsiter.

det jag efterfrågar är lite mer kvalitativ speljournalistik, tack.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar