Total War: Shogun 2-expansionen släpps i mars

Robot
Total War: Shogun 2-expansionen släpps i mars

Den fristående expansionen bjuder på nya klaner, enheter och ännu mer BANZAII än föregångaren.

#total-war-shogun-2-fall-of-the-samurai, #sega


Medlem
Total War: Shogun 2-expansionen släpps i mars

De sa att den skulle släppas i mars direkt.

Medlem

riktigt häftigt, men kommer ändå hålla på samurajerna.: )

Inaktiv

AIn är för lätt. Spelade Shogun 2 men vann 98 av 100 slag.

Steget är inte långt till TW: första världskriget nu.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Nej tack.

Shogun 2 fungerade oerhört dåligt för mig, trots high-end rig och länge passerat recommended req.
Helt klart ett dåligt optimerat spel. Annars hade jag inhandlat expansionen utan tvekan.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Nej tack.

Shogun 2 fungerade oerhört dåligt för mig, trots high-end rig och länge passerat recommended req.
Helt klart ett dåligt optimerat spel. Annars hade jag inhandlat expansionen utan tvekan.

Provat spelet sen dess? Har spelat mycket de senaste veckorna, flyter på bra.

Medlem

Hoppas det blir najs och att gubbarna fixar Darth Mod till det snabbt
Har spelat igenom Empire Total War några dagar och nu börjat på Shogun 2 med Darth Mod.

Tycker man det är för lätt så är det bara att höja svårighetsgraden

Medlem

Nice, längtar redan. Kommer ju ändå inte mycket vettigt de nästkommande månaderna så kul att se att detta kommer iaf

Medlem

Längtar!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Väntar på Rome 2, kom igen!

Skrivet av Thane:

De sa att den skulle släppas i mars direkt.

Japp, men det är lanseringsdatumet som är nyheten.

Inaktiv
Skrivet av Floffe:

AIn är för lätt. Spelade Shogun 2 men vann 98 av 100 slag.

Steget är inte långt till TW: första världskriget nu.

Inte en chans, skulle ww1 göras i TW stil skulle det bli extremt orealistiskt, mer än det redan är, vilket skulle reta upp folk något så fruktansvärt, jag tror mer på att dom återvänder tillbaka till Rome, eller gör 1400-1500 tal eller nåt

Medlem
Skrivet av Floffe:

AIn är för lätt. Spelade Shogun 2 men vann 98 av 100 slag.

Steget är inte långt till TW: första världskriget nu.

Föreslår att du spelar på Legendary, då blir spelet sånär på omöjligt


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Nej tack.

Shogun 2 fungerade oerhört dåligt för mig, trots high-end rig och länge passerat recommended req.
Helt klart ett dåligt optimerat spel. Annars hade jag inhandlat expansionen utan tvekan.

Fan va trist. Jag tycker Shogun 2 har varit det bäst optimerade i serien hittills. Jag spelar både Empire och Napoleon fortfarande och Empire är faktiskt en laggfest fortfarande i jämförelse.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Längtar! Älskar alla TW spel.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Steget är inte långt till TW: första världskriget nu.

kan alltid hoppas


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar