Rift snart gratis att spela – upp till nivå 20

Robot
Rift snart gratis att spela – upp till nivå 20

Mindre än ett år efter sitt släpp når Rift version 1.7 och låter alla spela hur mycket som helst, så länge man håller sig under nivå 20.

#trion, #rift, #world-of-warcraft, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Rift snart gratis att spela – upp till nivå 20

Warhammer online har väl också något sådant?

Gillar Rift, spelar det inte själv längre men hoppas att det går bra för det.

Medlem

Skall nog köpa mig en cdkey från webhallen då för 70-80kr.. spela till lvl 20 och sedan uppgradera för en månad. blir nog finfint

Medlem

Ett av de bättre MMO idag. SWTOR kommer inte att vara speciellt stora länge till om man ser till hur risigt de fungerar man tonvis av buggar och de enda som e bra är en story som tar slut vid 50.

Medlem

Jag köpte Rift på release dagen. Har spelet fortfarande inplastat i hyllan får se om man orkar börja spela

Medlem

Har spelat det sedan release. Spelet är grymt bra och verkligen underskattat.
Spelet börjar på level 50! Finns så sjukt mycket att göra om man jämför med andra MMOs :).


signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem

Går dåligt för så många mmo's. Warhammer, Aion och nu Rift? Ett desperat försök att locka nya spelare imo.

Medlem

Jag hatar level cap i F2P-spel. Begränsa hellre möjligheter, som t.ex. hur många karaktärer man kan ha och hur mycket man kan bära med sig.

Medlem

Bara för att de försöker locka nya spelare, betyder det väl inte att det går dåligt?
Det är klart att alla dessa företag vill ha så många kunder som möjligt.


signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem
Medlem

wow har samma funktion så


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

ah,tacka vet jag age of conans gratis variant, där kan man iaf spela sig ända upp till lvlcap(80) och även prova på ngn tier 1 raid utan att betala för sig..

Medlem
Skrivet av roftg:

ah,tacka vet jag age of conans gratis variant, där kan man iaf spela sig ända upp till lvlcap(80) och även prova på ngn tier 1 raid utan att betala för sig..

Mm, men så ska det fungera också...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loxus:
Skrivet av roftg:

ah,tacka vet jag age of conans gratis variant, där kan man iaf spela sig ända upp till lvlcap(80) och även prova på ngn tier 1 raid utan att betala för sig..

Mm, men så ska det fungera också...

Age of conan fungerar skit bra.

Skrivet av Bojkott:

Jag hatar level cap i F2P-spel. Begränsa hellre möjligheter, som t.ex. hur många karaktärer man kan ha och hur mycket man kan bära med sig.

Nu är det ju dock inget FREE TO PLAY SPEL. Utan mer en "trial" så folk kan testa spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Det roliga med Wow är att man laddar ner 50 mb sen börjar man lira spelet då det laddas ner i bakrunden.. helt sjukt grymt!

Medlem

Kanske man skuule lira lite igen då?

Medlem

Hade ju hjälpt med ett datum...

Medlem

Coolt med giftemålsgrejjen!

Medlem

signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem

då 1.7 är släppt borde det bara vara och tuta och köra.

Medlem

Tror jag håller tills GW2 kommer ändå

Medlem

Någon som har ett datum när det blir av att testa gratis?

Medlem
Skrivet av Otzo:

Någon som har ett datum när det blir av att testa gratis?

Du kan testa det gratis redan nu:

http://eu.riftgame.com/en/lite/

1
Skriv svar