Definitivt släppdatum för Alan Wake till pc

Robot
Definitivt släppdatum för Alan Wake till pc

Nu är dagen snart äntligen här! Den 16 februari är datumet många pc-spelare suktat efter i åratal...

#nyhetstips, #remedy-entertainment, #alan-wake


Medlem
Definitivt släppdatum för Alan Wake till pc

Kärlek för justerbar FOV! Ska bli otroligt nice att testa. Credits till Remedy.

Medlem

Åh gud vad dom försöker slicka röv hos alla PC-gamers nu. För min del så har Remedy-skeppet seglat iväg för länge sen.

Medlem

oooh, blir att slå till då!

Medlem

200 svenska? Count me in!

Medlem

Om spelet är nåt att hänga i granen blir intressant att se.
Hoppas.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

200?? fifan att man gav upp o köpte till 360 för ett år sen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers

200 kronor är det värt, det andra dlc:t bjuder också på prima bandesign i en passage.


signatur
Medlem

INOM EN VECKA KOMMER DET STÅ! ALAN WAKE FÖRSENAT ! (LOVAR )


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Tja, komma hem och komma hem, den sången sjöng de inte innan. Men visst, för det priset så får det la gå.

Medlem

Har som sagt spelat igenom det på krysslådan en gång tidigare. Och eftersom det inte blir några större förändringar i PC-versionen så är det ju ingen mening med att spela om det igen.

Vill se lite in-game videos från PC-versionen innan jag bestämmer mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Verkar ju inte vara en helt kass port iaf, men vi får väl se.

Inaktiv

Är inget fan av Steam men Alan Wake är man i princip tvungen att köpa. Har gått och funderat länge på att köpa en Xbox enbart för det spelet, är glad att jag väntade.

Medlem

Spännande, men plånboken lär inte tillåta det vid release.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Respekt till Remedy som inte säljer ett gammalt spel till fullpris! Kommer nog skaffa det här i framtiden tack vare prislappen, ska dock spela mina spel som fortfarande är inplastade

..och Syndicate + Max Payne 3 hamnar före i kön.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Citat:

Refined and fully configurable mouse and keyboard support

OMFG!!!

Medlem

De försöker verkligen, och 200spänn kommer jag inte ens att tveka om! Det blir ett köp, sen är bara frågan när man ska få tid (och ro) att faktiskt spela nått av alla spel man köpt sen Steams Thanksgiving rea...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Lågt pris och inte ens en portning, hindrar dock inte vissa från att gnälla i vanlig god ordning men det är väl skit som följer med plattformen. Får hoppas det säljer hyfsat iaf, 200kr borde ju valfri liken pirat kunna tigga från sin pappa om det kniper...

Medlem

shit... bara 200kr?!

Yeees, langa fram en boxad version bara så att det blir värt att köpa! Då köper jag direkt.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Lågt pris och inte ens en portning, hindrar dock inte vissa från att gnälla i vanlig god ordning men det är väl skit som följer med plattformen. Får hoppas det säljer hyfsat iaf, 200kr borde ju valfri liken pirat kunna tigga från sin pappa om det kniper...

Att folk "gnäller" är ju för att det är oerhört försenat! Ditt "pirat-tjat" och ditt eget outtröttliga gnällande på PC-plattformen och dess spelare, börjar bli lite gammalt... ( om du måste be din pappa om pengar till dina dyra TV-spel, projicera inte det på andra tack! Vissa på FZ är faktiskt vuxna - tro det eller ej )

Jag lär iaf köpa det när spelet äntligen släpps, på riktigt!


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Helt galna features! Ångrar att jag redan spelat det på konsol nu
Skämt åsido, bra nyheter! Får se hur det håller sig.

Medlem

Är det värt att köpa? Är det typ som dead space? =P

Inaktiv

Ajdå jag som inte klarat det till xbox än, fastnade vi någon förbannad kula som man ska besegra på något sätt o sen har jag inte startat det igen.

Men måste rekommendera alla som ens gillar skräck lite att köpa detta omedelbums, riktigt skön skräck och kan vara riktigt skrämmande ibland. Användningen av ljus och mörker samt berättelsen är riktigt bra. Missa inte! Frågan är nu om man ska köpa det igen till Steam..

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Åh gud vad dom försöker slicka röv hos alla PC-gamers nu. För min del så har Remedy-skeppet seglat iväg för länge sen.

Verkar som mer än Remedy-skeppet har seglat för din del..

Detta blir ett solklart köp, har väntat länge på detta, hade skaffar det även om det varit fullpris!

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av Grumbledock:

Lågt pris och inte ens en portning, hindrar dock inte vissa från att gnälla i vanlig god ordning men det är väl skit som följer med plattformen. Får hoppas det säljer hyfsat iaf, 200kr borde ju valfri liken pirat kunna tigga från sin pappa om det kniper...

Att folk "gnäller" är ju för att det är oerhört försenat! Ditt "pirat-tjat" och ditt eget outtröttliga gnällande på PC-plattformen och dess spelare, börjar bli lite gammalt... ( om du måste be din pappa om pengar till dina dyra TV-spel, projicera inte det på andra tack! Vissa på FZ är faktiskt vuxna - tro det eller ej )

Folk gnäller för att de är bortskämda och löjliga, spelet är inte "försenat" annat n om man lever i en imaginär fantasivärld skapad av ens egna vanföreställningar som är en produkt av att man inte orkar hantera verkligheten. En gång i tiden skulle det komma till PC, men den planen ströks för många år sedan. När det trots allt släpps ska man inte ens vara tacksam, nej man ska se släppet i sig som en anledning att gnälla?
Du vet att vara vuxen handlar om mognad, inte bara ålder. den Dagen man slipper onödigt gnäll från gnälliga PC spelare ska jag sluta visa dem verkligheten också då de i så fall redan accepterat den. Tills dess så har i alla fall mina inlägg än poäng och en påminnande om den bristande moral som orsakat problemen och en uppmuntran att göra rätt istället, konstruktiv kritik är också kritik men klart bättre än alternativet.

Trevligt att du törs stå för att du är "vuxen" och ändå kan be pappa om pengar, inte många som vågar erkänna det nu för tiden då det skulle vara genant. Själv har jag skött min egen ekonomi sedan flera år tillbaka när jag började läsa på universitet och har också jobbat länge nog för att ha råd med både TV-spel och hårdvara, jag behöver inte pirata då jag har råd att betala till och med för mjukvara. Jag väljer att köpa min mjukvara då jag kan, och då jag höjer mig från dem som inte gör det oavsett skäl.
Kom igen när du är vuxen på riktigt, har eget boende, familj och heltidsjobb (dvs inte anställd av föräldrarna att klippa gräset etc)

Medlem

pckidsen ska enbart vara glada att dom få chansen att lira Alanwake som var ett av 2010 bästa lir.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Alan Wake skulle vara Vistas flaggskepp men släpps inte till PC förrän Windows 8 är på väg.. Nej fy fan, ta er gamla skåpmat och tryck upp den där solen inte skiner. Det är fan ett hån att släppa det nu och få det att låta som om ni gör någon form av stor välgörenhetsgrej för PC-spelare.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

pckidsen ska enbart vara glada att dom få chansen att lira Alanwake som var ett av 2010 bästa lir.

Troll is trolling.
På riktigt "ett av 2010 bästa lir" Du skojjar satan.
Nej just de du spelade konsoll 2010 då vet jag xD

12
Skriv svar