Utvecklarsnack om förbättrade Witcher 2

Robot

CD Projekt släpper i april sin mörka rollspelssaga i en förbättrad version både till pc och konsol. Idag lättar de sina utvecklarhjärtan i en matig film.

#the-witcher-2-assassins-of-kings

Medlem

Är det själviskt av mig att vilja gifta mig med CD Projekt?

Medlem

Favorit spelstudion!
Dom verkar helt klart vara mer engagerad för nöjda kunder och ett bra spel, än pengar!

Medlem

Så här gör man spel till flera plattformar. Se och lär, resten av industrin.

Medlem

vi som redan köpt det första? får vi enhanced edition via uppdatering då??

Medlem
Skrivet av Scream112:

vi som redan köpt det första? får vi enhanced edition via uppdatering då??

Ja!

Medlem
Inaktiv

när det här spelet va nytt flöt det på bra för mig .. och då hade jag bara ett 5770.. testade det igen med nyare patcher för nån vecka sen , och det va ett bildspel på alla inställningar .samtidigt som bf3 och andra spel funkar bra

Medlem

Älskar detta spel! Köpte det direkt när det släpptes!
Jag skulle köpt enhanced edition om den inte hade varit gratis för tidigare ägare av spelet.

Medlem

Kul med en random svensk i videon (Jonas Mattson). All kärlek till CD Projekt, ska helt klart köpa denna nyversion trots att jag köpt spelet innan. Jag vill kasta pengar på dem!

Medlem

Ja. Jag vill också kasta pengar på CD Projekt.
Började lira The Witcher 2 i helgen och är helt frälst. Fortsätter det lika bra kan det möjligtvis hamna på min topp 3 (bland Baldur's Gate 2 och Braid).

signatur

Have a good time!

Inaktiv

Där har vi mitt favorit spelbolag!

Medlem
Skrivet av Brain:

Ja. Jag vill också kasta pengar på CD Projekt.
Började lira The Witcher 2 i helgen och är helt frälst. Fortsätter det lika bra kan det möjligtvis hamna på min topp 3 (bland Baldur's Gate 2 och Braid).

Det är sannerligen ett mästerverk, The Witcher 2. Första akten storslagen, andra akten EPISK, och tredje akten, not so much... Men som de sa i videon så ökar Enhanced Edition på innehållet i tredje akten. Strålande! You are in for a ride, my friend

signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av KatOne:

Kul med en random svensk i videon (Jonas Mattson). All kärlek till CD Projekt, ska helt klart köpa denna nyversion trots att jag köpt spelet innan. Jag vill kasta pengar på dem!

Samma här

Inaktiv

Alla som redan äger spelet till PC får uppgraderingen till denna version. Men visst förtjänar de alla slantar jag har - fantastiskt spel och fantastiska utvecklare.

Medlem

Givet köp så fort det släps till 360

Då blir det alltså version 3.0? Dags att köpa den lilla saken då, eller invänta när det kommer på REA?

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

CD-Projekt skall ha grymt mycket credd för denna hängivenhet för PC-plattformen. Som sagts redan, övriga utvecklare - se & lär!

1
Skriv svar