Portal-robot i ditt Skyrim

Robot
Portal-robot i ditt Skyrim

I och med Steam Workshop-användandet bestämde sig Valve för att slänga in en liten "space core" i Skyrim. Prova på du också. Lets go to space.

#portal-2, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #valve


Portal-robot i ditt Skyrim

Och i ett svep, var det inte längre Skyrim.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Förstår att folk tycker det är roligt att man kan leka så mycket med det här, men ändå, känns lite trist om man vill behålla "världen" för vad den var ämnad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spacerim då?

Medlem

Men det är väl bara att inte installera moddarna?

Medlem

Men om ni inte gillar modden är det bara o skita i att installera den >.<

Medlem
Skrivet av TheMaggot:

Men det är väl bara att inte installera moddarna?

Va, menar du att vi bor i ett fritt land där vi kan installera och köra vilka moddar vi vill?

Personligen så tyckte jag att det var en ganska skoj mod. Kanske inte som direkt spelglädje utan att det är ett första bevis på att riktiga moddar med skriptade events är ett faktum

Medlem

Vilket gnäll. Ingen tvingar er att ladda ned och installera modden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Vilket gnäll. Ingen tvingar er att ladda ned och installera modden.

^ This.

Medlem

Roligt initiativ Valve!

Medlem

Ja precis, varför gnälla över något som är helt frivilligt att lägga in? Hade ni inte läst artikeln hade ni aldrig ens vetat om att modden finns


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Vilket gnäll. Ingen tvingar er att ladda ned och installera modden.

Detta.

Tycker det var heltskönt! Man fick sig ett skönt garv när man faktiskt sprang förbi helt random och hörde SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE! *BRAK*


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Förstår att folk tycker det är roligt att man kan leka så mycket med det här, men ändå, känns lite trist om man vill behålla "världen" för vad den var ämnad.

Det står inget om att den läggs in automatiskt. Du är ju inte tvingad att installera modden. Så varför ta så illa upp.

Bristen på respekt för IP:n från spelare och även från Bethesda upprör. Även om de äger rätten till allt som har med Elder Scrolls att göra så känns detta som att de släpper taget.
Om Steamworks och moddar var det som Todd Howard menade med annorlunda DLC...fy.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Bristen på respekt för IP:n från spelare och även från Bethesda upprör. Även om de äger rätten till allt som har med Elder Scrolls att göra så känns detta som att de släpper taget.
Om Steamworks och moddar var det som Todd Howard menade med annorlunda DLC...fy.

Det hade varit ganska respektlöst av Bethesta att ge sina fans ett verktyg där kunskap,fantasi och cache-minne är det enda som sätter gänsen för vad du kan göra. För att sen tvinga moddare att strikt hålla sig IP:s ramar.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

omg, FZ is full of retards...

Medlem

Världens mest uttjatade grej, detta "SPAAAAAACE!". Det var roligt första gången, i spelet. Inte alla hundra miljoner gånger som varenda mänska upprepar det som en efterbliven papegoja.

Medlem

Haha! Jag tror jag ska köper Skyrim bara för det här

Medlem

:'(
Nu blev jag tvungen att köpa Skyrim OCH installera modden. Fy fan för Valve och Bethesda! Ingen som helst respekt för varken IP eller kunder!

1
Skriv svar