Förbättrat online-stöd i Gran Turismo 5

Robot
Förbättrat online-stöd i Gran Turismo 5

Senaste patchen rättar till ett antal buggar och förbättrar spelets online-läge.

#gran-turismo-5


Inaktiv
Förbättrat online-stöd i Gran Turismo 5

När kommer GT 6? Om 10 år ?

Medlem

Jodå, fick patchen 2.04 igår och fw 4.10 idag.

Fortfarande "Ett fel har uppstårr - du är utloggad ur Playstation Netork" så fort man växlar äntrar eller gör exit ur menyer. Långa hängningar på 3-4 minuter innan felmeddelandet kommer.

Nybörjare som gjort den kommunikationen.

Medlem
Skrivet av showerguy:

När kommer GT 6? Om 10 år ?

1. Ingen vet.
2. Börjar inte det här skämtet bli lite gammalt?

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av showerguy:

När kommer GT 6? Om 10 år ?

1. Ingen vet.
2. Börjar inte det här skämtet bli lite gammalt?

Varför det?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av showerguy:

När kommer GT 6? Om 10 år ?

1. Ingen vet.
2. Börjar inte det här skämtet bli lite gammalt?

Varför det?

Vad är det ni vill ha då i Gt6 som inte finns i Gt5?? Ett par nya bilar? Bättre musik i menyerna? Det kommer inte bli bättre kör känsla en 5 an och grafiken kommer väl endast bli minimalt bättre en 5an så.. Stoppa in 5an ist för att vänta på 6an och försök bli bäst på dom banorna och bilarna som redan fins för det är ni säkert inte redan

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Vad är det ni vill ha då i Gt6 som inte finns i Gt5?? Ett par nya bilar? Bättre musik i menyerna? Det kommer inte bli bättre kör känsla en 5 an och grafiken kommer väl endast bli minimalt bättre en 5an så.. Stoppa in 5an ist för att vänta på 6an och försök bli bäst på dom banorna och bilarna som redan fins för det är ni säkert inte redan

Dom skulle gärna få fixa så man kan drifta om poäng online. Alltså som en vanligt race med andra spelare fast drifting då istället. Det finns mig veterligen inte ännu, endast under practice. Eller så har jag missat det är patchnotes.
Tycker det är riktigt underligt att det inte finns ännu.

Men det kanske blir i GT6.......om 10 år!


signatur

- Wiiga -

Medlem

Nää.. jag håller med. Skit i 6:an och jobba på att finputsa 5:an istället. En stabil grund som kommer att hålla länge. Precis som RB Rally och SimBins olika projekt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar