Skyrim-konstnär död i cancer

Robot
Skyrim-konstnär död i cancer

Adam Adamowicz har avlidit. Som lead artist för såväl Skyrim som Fallout 3 är mycket av vad vi ser i spelen i grunden skapad av hans kreativa penna.

#nyhetstips, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #fallout-3, #bethesda


Medlem
Skyrim-konstnär död i cancer

Mycket Tråkigt!

Medlem

trist!
Han skulle designat ett par Rad-X till sigsjälv

Inaktiv

Väldigt tråkigt! :/

Medlem

Ja verkligen tråkigt! Varför måste såna här kreativa personer dö för?


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv
Medlem

Skyrim har fantastisk concept art.
Vila i frid.

Medlem

Visste inte vem han var innan jag läste nyheten men jag gillar verkligen designen i Fallout 3. RIP


signatur
Avstängd

Blev väldigt ledsen när jag såg detta förut

Hoppas de fortfarande kan använda hans idéer och konst i framtida Fallout-spel

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

RIP


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

RIP. Hoppas cancern får cancer och utrotar sig själv...

Inaktiv

heh .. nästan alla mina släktingar har dött av cancer. trots att dom inte rökt eller ätit skräpmat. Folk slösar för mkt tid på att undvika det..
iaf kan man ta det med en klackspark .. jämfört med om man inte kan få snygga gothbrudar som flickvänner..

Medlem

RIP Adam.

Vilken mardröm ifall ersättaren är nån jävla cellshader/TOR/jrpg art designer. Bethesda gör världens bästa västerländska RPG'n. Jag vill för guds skull inte se dem börja göra spel som ser ut som Kim Possible.

Medlem

Adam har alltid varit en av de roligare Bethesda-anställda att lyssna på, han är väldigt bra på att berätta hur han tänker och ser saker framför sig, precis som Todd Howard. Hoppas du är i Sovngarde nu, Adam, och festar hårt!


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av riktigninja:

heh .. nästan alla mina släktingar har dött av cancer. trots att dom inte rökt eller ätit skräpmat. Folk slösar för mkt tid på att undvika det..
iaf kan man ta det med en klackspark .. jämfört med om man inte kan få snygga gothbrudar som flickvänner..

Kan vara ärftligt. Du får väl hoppas att du inte blir drabbad. I min släkt är det väl ingen som dött i cancer vad jag vet. Däremot är jag född i cancers(kräftan) tecken

BTW, R.I.P
Han måste ha jobbat när han hade cancer, inte ge sig förrän jobbet är klart. Det kallar jag vilja

Edit:
Rättat stavfel. Skäms nästan


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av riktigninja:

heh .. nästan alla mina släktingar har dött av cancer. trots att dom inte rökt eller ätit skräpmat. Folk slösar för mkt tid på att undvika det..
iaf kan man ta det med en klackspark .. jämfört med om man inte kan få snygga gothbrudar som flickvänner..

BTW, R.I.P
Han måste ha jobbat när han hade canser, inte ge sig förrän jobbet är klart. Det kallar jag vilja

låter exakt som min farbror när han fick cancer. Han vägrade sluta jobba. Han skulle sluta när det blir så mycket att man måste krypa ut på alla fyra.

förövrigt jävligt synd. Gillar hur skyrims värld ser ut. Tror inte det är så många som kan få fram en sådant här värld med en penna. För skyrim är ett riktigt mysigt spel där timmarna försvinner utan att man märker det. Många av mina barnsagor väcks till liv i spelet så. Jag flyter in i det

Medlem

V.I.F


signatur

Meep!

Medlem

Vila i frid!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Mycket tråkigt, RIP.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Cancerjävel! Ursäkta språket, men det finns inget förskönande att säga.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men fy vad tråkigt..

Ja, som walter säger, cancerjävel! Den har förstört alltför mycket.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem

Han lämnade i alla fall något värdigt kvar här i världen.
Skyrim är ett av de bästa spelen jag spelat på flera år.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Trist Vila i frid.

Medlem

Usch! Sov så gott.


signatur

Miner, don´t shoot!

Skrivet av riktigninja:

tråkigt det inte va deras animator som dog istället , på den fronten har dom alltid varit fail

Man kan ju aldrig direkt hoppas eller vilja att en person ska/kan dö?

Inaktiv
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av riktigninja:

tråkigt det inte va deras animator som dog istället , på den fronten har dom alltid varit fail

Man kan ju aldrig direkt hoppas eller vilja att en person ska/kan dö?

hm nä, inte snällt.

Medlem

Rip


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Satan vad trist, må väl i Sovngarde.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

12
Skriv svar