Några Super Street Fighter IV: Arcade Edition spelare?

Medlem
Några Super Street Fighter IV: Arcade Edition spelare?

Tjena,

Bara nyfiken om det finns några SSFIV:AE spelare här? Började spela det igen efter ett uppehåll och det är riktigt roligt. Finns det några roliga högrankade spelare att följa i replaychannel? Har bara en Grand Master där (enda jag hittat) och vore roligt att se mer höglvl spelare. Kanske finns det någon av er som är hög rankade här, som man kan följa

Vore kul om vi kunde dra ihop folk till Tournament Mode eller nåt någon dag, om det finns folk här som spelar dvs Jag snittar runt 700 PP, är verkligen inte bäst hehe.

signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

Du har nog större chans att hitta aktiva Street Fighter-spelare på http://www.bitterharmony.se/forum/ än här.

Spelade mycket SF4 och SSF4 men har knappt rört AE.

Ifall du bor i GBG-trakten och är sugen på att träffas IRL och spela så vet jag att det finns en fighting-spelsklubb som lirar mycket Street Fighter här i götet. Var och intervjuade en kille där för ett par månader sen, som även är SM-mästare i spelet. Trevligt gäng.

Medlem

@mordsint Tack, hade ingen aning om det forumet faktiskt. Får kika på det

@Sebastian Coolt. Ja jag bor i Vänersborg, vilket är ca 45 min med tåg Göteborg. Hade ingen aning om att det ens fanns fighting-spelsklubbar hehe. Vad tror du deras tolerans mot nabs är? hehe

signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

om du har facebook så kan du ju försöka kontakta en kille, som jag vet att dom har nån förening i göteborg för SF4.. www.facebook.com/Dernholm

Tror dock dom spelar på Playstation.

signatur
Skrivet av Palanor:

@mordsint Tack, hade ingen aning om det forumet faktiskt. Får kika på det

@Sebastian Coolt. Ja jag bor i Vänersborg, vilket är ca 45 min med tåg Göteborg. Hade ingen aning om att det ens fanns fighting-spelsklubbar hehe. Vad tror du deras tolerans mot nabs är? hehe

Jag fick intrycket av att det fanns både nybörjare och lite mer erfarna där, så det spelar nog ingen roll hur bra du är. Kolla efter Louie på Bitterharmony ifall du är intresserad. Klubben heter "Edge" nånting...

1
Skriv svar