Taggad inför Vita-släppet?

Robot
Taggad inför Vita-släppet?

Vad tycker du om den europeiska reklamrullen som ska få mammor, pappor och barn på fall?

#uncharted-golden-abyss, #little-deviants, #sony


Medlem
Taggad inför Vita-släppet?

Nein!

Medlem
Medlem

Reklamen är som den är. Sjukt peppad på Playstation Vita i alla fall. Den erbjuder många möjligheter för spelutvecklare så jag hoppas verkligen att det går bra för den så att utvecklare känner sig lockade att släppa spel till den. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

behövs mer spel för att jag ska bli intresserad

Medlem

Mjah varför inte

Inaktiv

För dyr hårdvara och på tok för dyr mjukvara. Så nej, jag är inte hype alls för jag har inga planer på att köpa en PSP vita.

Just nu finns det inga spel som lockar mig, men priset är helt okej tycker jag. Det som verkligen skulle kunna göra Vita intressant är om det kommer många bra mindre och billiga PSN-spel från indieutvecklare. Det skulle kunna bli som spel till Android/iPhone, fast bra och spelvärt eftersom man faktiskt har en riktig handkontroll! Då är potentialen oerhört stor.

Medlem

Nej tack.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ja tack, fast inte än.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av sparriskrigaren:

Just nu finns det inga spel som lockar mig, men priset är helt okej tycker jag. Det som verkligen skulle kunna göra Vita intressant är om det kommer många bra mindre och billiga PSN-spel från indieutvecklare. Det skulle kunna bli som spel till Android/iPhone, fast bra och spelvärt eftersom man faktiskt har en riktig handkontroll! Då är potentialen oerhört stor.

Stämmer förvisso in på det om indie-spel men även fullpris-släppen måste ned i pris för att lyfta mitt intresse. 4-500 kr för ett jävla psp-spel? Hell no! Glöm och dröm

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av sparriskrigaren:

Just nu finns det inga spel som lockar mig, men priset är helt okej tycker jag. Det som verkligen skulle kunna göra Vita intressant är om det kommer många bra mindre och billiga PSN-spel från indieutvecklare. Det skulle kunna bli som spel till Android/iPhone, fast bra och spelvärt eftersom man faktiskt har en riktig handkontroll! Då är potentialen oerhört stor.

Stämmer förvisso in på det om indie-spel men även fullpris-släppen måste ned i pris för att lyfta mitt intresse. 4-500 kr för ett jävla psp-spel? Hell no! Glöm och dröm

Varför är 4-500 för mycket för ett spel bara för att det är bärbart? Grafikmässigt är Vita ikapp current gen-grafik. Lagringsutrymme är heller inget problem nu för tiden. Det handlat alltså inte om några nedbantade spel längre. Man kan skapa spel i en skala som matchar de stationära konsolernas, med alla dess funktioner inklusive fullfjädrad online multiplayer. Med det sagt tycker jag personligen 4-500 är mycket för vilket spel som helst, oavsett plattform.

Medlem

De flesta borde veta att varje VITA som SONY säljer går dem i förlust, men att de ska tjäna genom att sälja spel. Risky business, ja. Så att säga att konsollen behöver sänkas i pris, nej. Däremot har jag länge tyckt att spel för oavsett stationär som bärbar borde ha sänkts i pris.

Men haters gonna hate.

7 dagar kvar!!!!1111oneoneeleven!!!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Jag tyckte att reklamfilmen var bra. Över 9000 gånger bättre än de där helbisarra grejerna som kördes till PS2, och PS3-reklamen var väl inget vidare heller. Så jämfört med tidigare Sony-försök måste jag säga – tummen upp!

Medlem

förbokad för länge sedan med 4 spel

Medlem
Medlem

Ser fram emot den. har ett par timmar bussresa under veckodagarna så den kommer få se en del användning.


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Come and play - jo tack det gör jag ju redan nu i min mobiltelefon.

Medlem

Den är skön men har som vanligt inte mycket med sony produkten psvita att göra. Men jag älskar sånt här spec den gammla reklamen till ps3an mins ni den? http://www.youtube.com/watch?v=8olTtLAdW6A

Inaktiv

Nej för fan!

Inaktiv

Hellre köper jag en Ps3.. mycket billigare!

Medlem

Blir nog senare på året när den förhoppningsvis sjunkit lite i pris och det kommit fler bra spel.

Medlem

Gillar den skarp, precis som början på nya Resident Evil rullen, trodde först det var en reklam för sony.... Alice "-This is MY world"

PSP är den enda konsol jag köpt på releasedagen, vi hade ett intimt förhållande under något år mycket tack vare Lumines. Vita är ett stycke het hårdvara, men jag står över. Åtminstone tills det kommer något exklusivt Metal Gear till den...

Medlem
Medlem
1
Skriv svar