Bethesda förklarar Cyrodiil och Morrowind i Skyrim

Robot
Bethesda förklarar Cyrodiil och Morrowind i Skyrim

Utvecklarna vill inte avfärda att Cyrodiil- och Morrowind-kartorna kan bli DLC i framtiden.

#bethesda


Inaktiv
Bethesda förklarar Cyrodiil och Morrowind i Skyrim

Blir knappast ett DLC av så stora regioner. Däremot kan jag tänka mig någon form av 3dje parts fristående expansion, ungefär som Fallout New Vegas.

Medlem

Jag har svårt att se att de skulle kunna ge de två områdena den detaljrikedom som det förtjänar, i så fall får vi vänta några år på den DLC:n. Men jag kan nog tänka mig att de ger spelarna möjlighet att besöka en liten del av det. Kanske en sväng till områdena kring Bruma i Cyrodiil?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Dessutom var det väl inte bara Morrowind och Cyrodiil, utan hela Tamriel?

Inaktiv

Detta kommer ju utnyttjas av moddarna.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

med tanke på MorrOblivion modden till oblivion så lär nog folk skapa både morrowind och oblivion till skyrim... det är bara å vänta 2 år.

Medlem

Vore mycket trevligt att få äventyra i en sådan expansion

Moderator | Testpilot
Skrivet av Steffe@Swec:

Dessutom var det väl inte bara Morrowind och Cyrodiil, utan hela Tamriel?

Inte som "finns" i spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Steffe@Swec:

Dessutom var det väl inte bara Morrowind och Cyrodiil, utan hela Tamriel?

Inte som "finns" i spelet.

Ah, gick efter nån gammal nyhet som kom ut strax efter spelet släpptes. Men jag antar att det har utforskats ganska väl vid det här laget vad som finns och inte finns

Moderator | Testpilot
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Steffe@Swec:

Dessutom var det väl inte bara Morrowind och Cyrodiil, utan hela Tamriel?

Inte som "finns" i spelet.

Ah, gick efter nån gammal nyhet som kom ut strax efter spelet släpptes. Men jag antar att det har utforskats ganska väl vid det här laget vad som finns och inte finns

Well jag går bara efter vad folk sagt, visat, samt tittat själv hur mycket som finns.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Steffe@Swec:

Dessutom var det väl inte bara Morrowind och Cyrodiil, utan hela Tamriel?

Inte som "finns" i spelet.

Ah, gick efter nån gammal nyhet som kom ut strax efter spelet släpptes. Men jag antar att det har utforskats ganska väl vid det här laget vad som finns och inte finns

Well jag går bara efter vad folk sagt, visat, samt tittat själv hur mycket som finns.

Det jag tänkte på, du har nog bättre koll än mig på den fronten, jag har inte ens försökt kolla utanför ^^

Medlem

Absolut! Ge mig mer av det bästa Bethesda någonsin skapat! Åh, jag dör av tanken på att få resa till andra kontinenter och fortsätta äventyr kontinenter mot kontinenter (eller med eller båda!)

Medlem
Skrivet av isma:

Absolut! Ge mig mer av det bästa Bethesda någonsin skapat! Åh, jag dör av tanken på att få resa till andra kontinenter och fortsätta äventyr kontinenter mot kontinenter (eller med eller båda!)

MOT ofc. Nords erövrar Cyrodiil och Morrowind och expanderar Skyrim )))

Medlem

Nästa spel blir säkert baserat på skyrim med påbyggnad av resten av ställena, kanske.
KRIG!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hade det varit i ropet att göra gamla hederliga "Expansioner" istället för små DLC´s så hade man kanske kunnat hoppats på att äventyra i något av rikena. Nu tror jag att det knappast kommer att bli nåt officiellt, snarare att nån moddare tar sig an det.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Hade det varit i ropet att göra gamla hederliga "Expansioner" istället för små DLC´s så hade man kanske kunnat hoppats på att äventyra i något av rikena. Nu tror jag att det knappast kommer att bli nåt officiellt, snarare att nån moddare tar sig an det.

Tyvärr inte helt otroligt :/

Medlem

Skulle vara trevligt om dem tryckte in så man kunde besöka Morrowind har f.ö aldrig kört Morrowind utan bara Oblivion i TES serien. Samt trycka in Oblivion med skulle vara kul att besöka alla dessa städer och se hur det ser ut. Spelas Skyrim före eller efter Oblivion? Eftersom dem pratar om nån Septim som var den näst sista Dragonborn i Skyrim tills dem hittade den du spelar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av GurkaN021:

Skulle vara trevligt om dem tryckte in så man kunde besöka Morrowind har f.ö aldrig kört Morrowind utan bara Oblivion i TES serien. Samt trycka in Oblivion med skulle vara kul att besöka alla dessa städer och se hur det ser ut. Spelas Skyrim före eller efter Oblivion? Eftersom dem pratar om nån Septim som var den näst sista Dragonborn i Skyrim tills dem hittade den du spelar.

Efter.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade ju varit grymt att få besöka Vivec eller Mournhold, från expansionen Tribunal. Men det blir nog bara en dröm. Personligen hade jag gärna köpt gamla hederliga expansioner framför DLC eller moddar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar